۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۳۱۲۸۸
استاندار چهارمحال و بختياري عنوان كرد:

وضعيت اشتغال، مسكن و ازدواج جوانان به عنوان مهمترين اولويت هاي استان در دستور كار مسئولان ارشد قرار دارد

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: وضعيت اشتغال، مسكن و ازدواج جوانان به عنوان مهمترين اولويت هاي استان در دستور كار مسئولان ارشد قرار دارد.
وضعيت اشتغال، مسكن و ازدواج جوانان به عنوان مهمترين اولويت هاي استان در دستور كار مسئولان ارشد قرار دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ قاسم سليماني دشتكي استاندار چهار محال و بختياري در آئين معارفه مديركل جديد دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: كاركنان اين حوزه به عنوان صف مقدم خدمات رساني به مردم و رفع مشكلات قسمت هاي مختلف هستند.

وي افزود: ارتباط قوي با گروه هاي مختلف مردم و كسب موفقيت در بخش هاي مختلف از دستاوردهاي تلاش هاي بي وقفه كاركنان ويژگي هاي حوزه استاندار به شمار مي رود.

سليماني دشتكي تصريح كرد: با توجه به شرايط نامطلوب اقتصادي و مالي كشور در سال گذشته اما توانستيم با برنامه رزي هاي صورت گرفته از سوي مديريت ارشد چهارمحال و بختياري اقدامات مناسبي را در حوزه هاي مختلف انجام دهيم.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: اكنون وضعيت اشتغال، مسكن و ازدواج جوانان به عنوان مهمترين اولويت هاي استان در دستور كار مسئولان ارشد قرار دارد.

وي اضافه كرد: تلاش بيشتر به منظور رفع مشكلات مردمي و دستيابي سريع تر به اهداف توسعه اي در چهارمحال و بختياري بايد در اولويت برنامه هاي مسئولام و كاركنان حوزه استاندار باشد.

سليماني دشتكي عنوان داشت: دولت يازدهم نقش مهمي در پيشبرد امور توسعه اي چهارمحال و بختياري، سرعت بخشي به روند تكميل و بهره برداري از طرح ها و پروژه هاي نيمه تمام، ارتقاي زيرساخت ها و تسريع در دستيابي به شاخص اي توسعه اي در حوزه هاي مختلف اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و عمراني اين استان داشته است.

افزوده مي شود در اين آئين از خدمات اسماعيل كريميان كاكلكي، مديركل سابق دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري و محمدكاظم محمدي، سرپرست پيشين اين دفتر تقدير شد.

گفتني است يوسف مرادي به عنوان مديركل جديد دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري معرفي شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۶:۰۸

1 Feb 2020