۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۱۲۷۸
استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام:

امروز انقلاب چهل ساله بر قله قدرت و عزت ایستاده

استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۰ سال یک موجودیت با صلابت بوده که بر قله قدرت و عزت ایستاده است.
امروز انقلاب چهل ساله بر قله قدرت و عزت ایستاده
به گزارش جهانبین نیوز؛  حشمت الله قنبری همدانی استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام در ویژه برنامه ۴۰ سال ولایتمداری در پرتو عمل به فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و عدالت گستری اظهار کرد: هم انقلاب و هم قیام هم جابه جایی حکومت ها به اشکال مختلف در گستره تاریخ و در تمام قومیت ها و ملت ها و کشورها بوده است .

وی با اشاره به اینکه در ایران ، ما همیشه شاهد جابه جایی ها و دست به دست شدن قدرت ها بوده ایم تصریح کرد: تا روزی که این کره خاکی پا برجا باشد این اتفاق ها ادامه پیدا خواهد کرد.

قنبری با اذعان بر اینکه اما در طول تاریخ آنچه که امام راحل انجام داده است هیچ قدرتی نتوانسته انجام دهد بیان داشت: یکی از ایراد های اساسی که امروز می توان از مسئولین مختلف کشور و برخی خواص جمهوری اسلامی گرفت و از آن غافل بوده ایم غفلت از فضایی است که دشمن در جامعه ما به وجود اورده است .

وی با اذعان بر اینکه انقلابیون مسلمان در مذاهب اسلامی قبلا" هم حاضر بودند و حضور داشتند اما هیچکدام از رفتارهای انقلابی و حرکت های انقلابی اینچنین آثار عمیقی نداشت افزود: چه در حلقه دشمن و چه در میان دوستان هرگز وسعت و اعماقی که در انقلاب امام ایجاد کرد سابقه نداشت .

قنبری همدانی بیان داشت: شما وقتی حرکت انقلاب را مشاهده می کنید می بینید این کره خاکی به دو قطب شرق و غرب تقسیم شد و علی رقم همه اختلاف هایی که نظام کمونیست باهم داشتند در یک نقطه تفاهم داشتند و آن این بود که دین افیون و آفت زندگی دنیایی مردم است .

وی ادامه داد: برای اثبات این موضوع از هیچ کاری دریغ نمیکردند در همین زمان و در میان خط و خطوط خطرناک در هم پیچیده مردی پابه رکاب گذاشت در سنی که همه به دنبال بازنشستگی هستند .

قنبری همدانی بیان داشت: امام راحل برای مردم کشورش دنبال یک زندگی ارام و برخوردار از آسایش بود، این مرد الهی تازه حرکت کرد و نطفه انقلاب را گذاشت البته نطفه انقلاب در خانه امیر المومنین گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کردند بیان داشت: در این جنگ بالغ بر هزار شهر و روستا را تخریب کردند هزار میلیارد دلار از داشته های این مملکت را به پای سلطه طلبی خود گذاشتند که نظام جمهوری اسلامی ایران هویت پیدا نکند.

هر لحظه که گذشت حلقه محاصره تنگ تر شد اما نظام سلطه یک لحظه از تهدیدها کوتاه نیامد

قنبری همدانی بیان داشت: هر لحظه ای که گذشت حلقه محاصره تنگ تر شد اما نظام سلطه حتی برای یک لحظه از تهدید ها کوتاه نیامد .

وی با تاکید بر اینکه دشمن ۲۲ بهمن هم خواهد دید بیان داشت: حرف این است که ما هیچ وقت نیامده ایم ببینیم تنگنا های کشور و محدودینت های کشور و آن اختلال هایی که در زندگی معیشت مردم به وجود می آید یک بخشی از آن ناشی از دشمنی ها و کینه توزی های دشمنان انقلاب اسلامی است که قدرت حرکت و یک زندگی و رابطه سالم را نمی تواند بین کشور ایران و دولت ایران با نظام اطراف خود و جهان اطراف خودش شکل بگیرد و دیگر کوتاه نیامدند.

قنبری همدانی گفت: ما ناکارآمدههایی هم در دستگاه های مربوط به کشور داشتیم و هیچ کس تا حالا نگفته قدرت مطلق بوده بگویند هم کسی قبول نمی کند.

وی با اشاره به اینکه ما عیب هایی نیز داریم اذعان داشت: عیب اینجاست که ما در داخل عیب را مطرح نکرده و دشمن را شاد می کنیم و عیب را می خواهیم تبدیل کنیم به یک چماق برای اینکه فکری و سیاسی و سلیقه ای خودمان را بزنیم قافل از اینکه تضعیف آن موجب تضعیف انقلاب است

قنبری همدانی گفت: حرف و نکته اساسی این است که ما بیاییم انچه را به علت نا کارآمدی ها و اشکلاتی که در نظام دینی دارد بگذاریم اینقدر بشود که اصالت های انقلاب اسلامی را نبینیم

امروز انقلاب اسلامی ایران در تمام دوران چهل سالگیش قدرتمند تر است
قنبری همدانی با تاکید بر اینکه تا کنون هیچکدام از خواسته های دشمن در این دوران انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیده است گفت: امروز انقلاب اسلامی در تمام دوران چهل ساله حیاتش از همه دوران زندگی ش قدرتمند تر است

وی خاطر نشان کرد: جوانان و رویش های انقلاب اسلامی همین هایی هستند که اربعین را درست می کنند

قنبری همدانی اظهار کرد: ما نمیتوانیم از داشته های خودمان دفاع کنیم چراکه درگیر طایفه و قوم قبیلیه ای هستیم.

وی عنوان کرد: درست در روزگاری که برخی از خواص ما یخ زدند و غیرت ها یخ زده بودند بعضی یا انقلابی نبودند یا پشیمان شدند و بعضی ها از انقلاب رفتند اینها همیشه مایوس و هیچ وقت موفق نمی شوند.

قنبری همدانی بیان داشت: از رویش های انقلاب شد شهید محسن حججی و تبدیل به حییت شد و دست های رشید و الهی ملت ما را به خود کشید

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۰:۲۷

3 Jan 2020