۰
plusresetminus
بهم خوردن توازن اجتماع بخاطر منفعت طلبي عده معدودي از انسانها بوده است که مصلحين را برآن داشته است تا براي رفع آن به دنبال راه حلهايي باشند که تحقق عدالت يکي از آنهاست.
بررسي عوامل اقتصادي و چگونگي تحقق عدالت از منظر امير المومنين(ع) با عنايت بر جايگاه اقتصاد مقاومتي + مقاله
 
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از سلام لردگان، مفهوم عدالت و موضوعاتي که به اين مقوله نزديک است در همه دوره هاي زماني يکي از موضوعات مهم مدنظر سياست گذاران حکومتي بوده است و از زمان پيروزي انقلاب اسلامي ايران تا کنون تمام دولت هاي پس از انقلاب با هر زمينه فکري و سياسي بر تحقق عدالت اجتماعي و اقتصادي تاکيد ويژه داشته اند و براي نيل به اين مهم هزينه هاي گزافي رامتحمل شده اند.

فلسفه وجودي پيدايش چنين مفهومي، بهم خوردن توازن اجتماع بخاطر منفعت طلبي عده معدودي از انسانها بوده است که مصلحين را برآن داشته است تا براي رفع آن به دنبال راه حلهايي باشند که تحقق عدالت يکي از آنهاست.

از سويي مکاتب مختلف با توجه به جهان بيني هاي متفاوتي که دارند هريک به گونه اي خاص به اين مهم پرداخته اند ودر اين ميان از اسلام به عنوان دين کامل اين انتظار مي رود که راهکارهايي جامعتر ارائه نموده باشد و هدف در اين مقاله شناخت هر چه بيشتر اين مقوله است که برای دانلود این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود متن
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۱:۴۰

28 Dec 2019