۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۲۵۶۱۸
امام جمعه بن؛

تعلل در تشکيل هيئت نظارت بر برجام پذيرفتني نيست/ آمريکا کارنامه ي سياهي در مذاکرات دارد

امام جمعه بن با بيان اينکه تعلل درتشکيل هيئت نظارت بر برجام پذيرفتني نيست؛ گفت: آمريکا طي ساليان سال پاي مذاکرات مختلف نشان داده است که هيچ‌گاه پاي قول‌هايش نمي ماند و بايد هيئت نظارت از دلسوزان نظام چه موافقين و چه مخالفين تشکيل شود.
تعلل در تشکيل هيئت نظارت بر برجام پذيرفتني نيست/ آمريکا کارنامه ي سياهي در مذاکرات دارد
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام سيد محمدتقي غضنفري امام‌جمعه بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، با تأکيد بر هرچه سريع تر برپا شدن هيئت نظارت بر توافق‌نامه برجام گفت: بايد هرچه سريع‌تر هيئت نظارت بر توافقات هسته‌اي صورت گرفته و هرگونه تأخير در اين امر مهم پذيرفتني نيست.

وي طرف مقابل را بداهل دانست و افزود: طرف مقابل ما آمريکايي است که در تمامي مذاکرات کارنامه سياهي از خود به‌جاي گذاشته و هيچ‌گاه نيز پاي عهد و پيمان‌هاي خود نبوده است.

غضنفري به مذاکرات و توافقات بين ايران و آمريکا پس از تسخير لانه جاسوسي اشاره کرد و تصريح کرد: آمريکا همان آمريکايي است که پس از آزادسازي گروگان‌هاي تسخير لانه جاسوسي به وعده‌هاي خود عمل‌نکرده و پول‌هاي بلوکه‌شده ايران را آزاد نکرد.

وي تأکيد کرد: اعتماد به آمريکا اشتباهي محض بوده و نبايد تصور کنيم مي‌توانند با ما رابطه دوستي داشته و پاي عهد خود بمانند.

امام‌جمعه بن تأکيد کرد: طرف مقابل ما طرف قابل‌اعتمادي نبوده و اين را طي ساليان سال پاي مذاکرات مختلف نشان داده است که هيچ‌گاه پاي قول‌هايش نمي‌ماند برجام هم همانند ساير قول‌هايش است.

غضنفري بر لزوم تشکيل هرچه سريع‌تر هيئت نظارت بر برجام تأکيد کرد و افزود: اين هيئت نظارت بايد از دلسوزان نظام باشند چه موافقين چه مخالفين تا بتوانند به‌خوبي همه جوانب را سنجيده و به عده‌اي خاص بسنده نشود.

وي افزود: هيئت نظارت بر برجام بايد آگاه به امور باشند منافع و مصالح نظام و مردم برايشان اهميت داشته باشد و پيشينه آمريکا را بدانند و با چشم باز بر توافقات نظارت داشته باشند.

امام‌جمعه بن بابيان اينکه هرگونه تعلل در تشکيل هيئت نظارت بر برجام پذيرفتني نيست، تصريح کرد: در اين تفاهم‌نامه ممکن است قدم‌هايي برداشته شود که به ضرر کشور باشد بايد بدون شتاب‌زدگي و با دقت کارها صورت گرفته تا منافع نظام آسيبي نبيند.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۵:۰۹

27 Dec 2019