۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۲۹۶۷۸

عملیات «حماسه بزرگ» تروریست‌ها برای شکستن محاصره حلب

گروههای تروریستی که در شهر حلب حضور دارند اعلام کردند که با ۴ هزار عنصر خود تلاش خواهند کرد که محاصره حلب را بکشنند.
عملیات «حماسه بزرگ» تروریست‌ها برای شکستن محاصره حلب
به گزارش جهانبین نیوز؛ «عبدالله المحیسنی»، «مسئول شرعی» ائتلاف «جیش الفتح» با انتشار نوار ویدئویی از آغاز عملیاتی جدید برای شکستن محاصره حلب خبر داد.

وبگاه خبری «السوریه» که وابسته به معارضان سوری است به نقل از المحیسنی اعلام کرد تا ساعاتی دیگر این عملیات آغاز خواهد شد و در سطح سوریه بزرگترین و مهمترین نبرد خواهد بود.

«اسلام علوش» سخنگوی گروه تروریستی «جیش الاسلام» که تحت حمایت عربستان است، اذعان کرد که وضعیت تروریستها در حلب بسیار بد است ولی ادعا کرد که اجازه نخواهند داد این شهر به دست ارتش سوریه بیافتد.

وی در این زمینه ادعا کرد: ما این درخواست روسیه را درک می‌کنیم و آن را طرحی برای مهاجرت اجباری ساکنان حلب از شهرشان می‌دانیم.

علوش ضمن تکذیب قصد این گروه برای تسلیم شدن در حلب مدعی شد: حلب جهنمی خواهد بود که تروریستهایی را از بین خواهد بود که [بشار] اسد از همه جا به کار گرفته است.

به گزارش این وبگاه، گروههای تروریستی حلب در جنگی که نام «حماسه بزرگ» بر آن نهاده‌اند قصد دارند مناطقی را که از اشغال آنها خارج شده است، دوباره تصرف کنند.

بنا بر این گزارش، حدود ۴ هزار تروریست در این جنگ و از همه گروههای مسلح حضور خواهند داشت و جیش الفتح به عنوان سر نیزه این جنگ خواهد بود.

یکی از سرکرده های معارضان نیز اعلام کرد که در این جنگ آنها از همه امکانات خود استفاده خواهند کرد و از سلاحهای سنگین و خمپاره بهره خواهند برد.

نیروهای مقاومت و ارتش سوریه از چند روز پیش تروریستها را در حلب محاصره کرده‌اند برخی از آنها نیز سلاح خود را کنار گذاشته و تسلیم شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۴۸

2 Jan 2020