۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۲۱۶۵۸

برگزاري جشن بزرگ ميلاد کوثر در شهرستان فارسان

فرمانده حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب(س) ناحيه فارسان از برگزاري جشن بزرگ ميلاد کوثر در حسينيه حضرت زهرا(س) سپاه ناحيه فارسان خبر داد و گفت: تمام سعي و تلاش ما بر اين است که جشن ميلاد کوثر را با شکوه هرچه تمام تر برگزار کنيم.
برگزاري جشن بزرگ ميلاد کوثر در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خواهر مالکي با تبريک سال جديد و آرزوي سلامتي در سالي که مزين به نام " دولت و ملت همدلي و همزباني" شده است ، حضرت زهرا (س) را به عنوان الگويي کامل براي تمامي بانوان مسلمان معرفي نمود و اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) در تمامي ابعاد شخصيتي بي نظير بودند و همه زنان و دختران مي‌توانند با الگوبرداري از سيره زندگي اين بانوي بزرگوار در زندگي فردي موفق باشند.

وي با بيان لزوم الگوبرداري در رعايت حجاب از بانوي دو عالم افزود: حجاب باعث آرامش رواني و روحي جوانان و استحکام بنيان خانواده در جامعه مي‌شود.

وي با بيان اينکه حضرت زهرا(س) الگو و اسوه تمام زنان است خاطرنشان کرد: با دنبال کردن راه و روش زندگي اين بانوي بزرگ اسلام، بايد فرهنگ ساده‌زيستي در سطح جامعه و دنيا توسعه و ترويج يابد.

وي تصريح کرد: به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبي اکرم (ص)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر جشن باشکوهي روز پنج شنبه ساعت ۹ صبح در حسينيه حضرت زهرا(س) سپاه ناحيه فارسان برگزار خواهد شد.


مالکي با اشاره به اينکه زندگى فاطمه زهرا(س) برگى منحصر به فرد در ميان برگ‌هاى تاريخ است، تاکيد کرد: در خط ولايت بودن و پيروي از ولايت ‌فقيه موجب انسجام جامعه اسلامي و اقتدار در برابر دشمنان اسلام مي‌شود. زن ايراني امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامي و تأسي جستن از شخصيت والاي حضرت فاطمه زهرا(س) در اوج عزت و موفقيت قرار دارد تا حدي که توانسته به عنوان يک الگوي تمام عيار به جهانيان معرفي شود.


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۳:۳۸

2 Jan 2020