۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۳۸۷۹۵

افتخارآفريني ورزشکاران دانشگاه شهرکرد در مسابقات دانشگاه هاي منطقه 6 ورزش كشور

ورزشکاران دانشگاه شهرکرد در ادامه مسابقات ورزشي دانشگاه هاي منطقه 6 ورزش کشور انتخابي المپياد ورزشي دانشجويان، چندين مقام قهرماني کسب کردند.
افتخارآفريني ورزشکاران دانشگاه شهرکرد در مسابقات دانشگاه هاي منطقه 6 ورزش كشور
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ ورزشکاران دانشگاه شهرکرد در ادامه مسابقات ورزشي دانشگاه هاي منطقه ۶ ورزش کشور انتخابي المپياد ورزشي دانشجويان، چندين مقام قهرماني کسب کردند.

در مسابقات دو و ميداني پسران که با حضور ۶ تيم دانشگاه شهركرد، اصفهان، كاشان، يزد، صنعتي اصفهان و اردكان در ۱۷ رشته در يزد برگزار شد، فرشيد سهرابي در ۵۰۰۰ متر مقام اول و در۱۵۰۰ متر مقام دوم، رضا بوگري در ۱۰۰۰۰ متر مقام دوم و در ۵۰۰۰ متر مقام سوم، سجاد سعيدي در ۴۰۰ متر با مانع مقام سوم، ساسان صادقي در پرتاب نيزه مقام سوم، در ۴۰۰ متر تيمي دانشگاه شهرکرد مقام سوم را کسب کرد.

در مسابقات كشتي که با حضور ۶ تيم دانشگاه شهركرد، اصفهان، كاشان، يزد، صنعتي اصفهان و هنر اصفهان در دو بخش آزاد و فرنگي در اصفهان برگزار شد، در کشتي آزاد وزن ۷۴ کيلوگرم حميد غلامي مقام اول، محمد شكرالهي در وزن ۱۲۵ کيلوگرم مقام اول، ميثم زماني در وزن ۶۵ کيلوگرم مقام دوم، خسرو سليمي در وزن ۶۱ کيلوگرم مقام سوم و در کشتي فرنگي اميرحسين جعفريان در وزن ۶۳ کيلوگرم مقام اول را کسب کردند.

در مسابقات كاراته پسران که با حضور پنج تيم دانشگاه شهركرد، اصفهان، كاشان، يزد، صنعتي اصفهان در دو بخش كاتا و كميته در اصفهان برگزار شد، نويد خسروي مقام دوم كميته و امير شكوه مقام سوم كاتا را کسب کردند.

در مسابقات تكواندو دختران که با حضور ۶ تيم دانشگاه شهركرد، اصفهان، كاشان، يزد، صنعتي اصفهان و هنر اصفهان در کاشان برگزار شد در وزن ۶۷- خانم فرزانه احمدي مقام سوم را کسب کرد.

گفتني است، مسابقات دور انتخابي چهاردهمين المپياد فرهنگي ورزشي دانشجويان کشور در ۱۰ منطقه برگزار مي شود و تيم ها و نفرات برتر به المپياد ورزشي دانشجويان سراسر کشور به ميزباني دانشگاه شيراز در تيرماه سال ۱۳۹۷ اعزام مي شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۶:۳۶

27 Dec 2019