۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۳۳۷۴۵
سرلشکر باقری:

فناوری موشک‌های با خطای زیر ۱۰ متر در اختیار کمتر کشوری است/بازدید از مواضع دفاعی خوزستان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: موشک‌هایی با توانایی اصابت کمتر از ۱۰ متر فاصله به هدف، نمونه‌ای از تسلیحاتی است که فنآوری آن در دنیا در اختیار کمتر کشوری قرار دارد و امروز ایران این توانایی را دارد که این تسلیحات را تولید و استفاده کند.
فناوری موشک‌های با خطای زیر ۱۰ متر در اختیار کمتر کشوری است/بازدید از مواضع دفاعی خوزستان
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی و دفاعی یادمان والفجر ۸ اروندکنار گفت: تجهیزات نظامی موجود در این نمایشگاه همه با استفاده از فناوری ایرانی ساخته شده است.

وی به حضور کاروانهای راهیان نور در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این تجهیزات را زائران سرزمینهای نور با تمام وجود لمس می‌کنند و باور «ما می توانیم» در وجود آنها شکل می گیرد و دنیا باید بداند این باور در جوانان دانشمند نسلهای بعد از جنگ برای خود کفایی ایران اسلامی در همه عرصه ها هم وجود دارد.

باقری تصریح کرد: موشک‌هایی با توانایی اصابت کمتر از ده متر فاصله به هدف، نمونه‌ای از این تسلیحات است که فنآوری آن در دنیا در اختیار کمتر کشوری قرار دارد و امروز جمهوری اسلامی ایران این توانایی را دارد که این تسلیحات را تولید و استفاده کند. با وجود چنین موفقیت‌های بزرگی سایر مشکلات کشور کوچک جلوه می‌کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هدف از سفر خود به منطقه را تجلیل از مرزداران جمهوری اسلامی ایران، بازدید از مواضع دفاعی کشور و حضور و بازدید از محل درختکاری که راهیان نور سپاه و بسیج متولی ایجاد آن در راستای کاهش ریزگردها هستند اعلام کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۰:۳۵

31 Dec 2019