۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۴۷۵۵

تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل در دانشگاه شهرکرد

همزمان با روز مقاومت و پایداری از رزمندگان، جانبازان و آزادگان شاغل در دانشگاه شهرکرد تجلیل شدند.
تجلیل از ایثارگران و رزمندگان شاغل در دانشگاه شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، همزمان با روز مقاومت و پایداری، به منظور گراميداشت ياد و خاطره‌ي رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي دوران دفاع مقدس، چهارمین مراسم تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان شاغل در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

اسماعیل اسدی رئیس دانشگاه شهرکرد، در این مراسم روز مقاومت و پایداری و همچنین سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت و از دوران دفاع مقدس، در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این رمز و بوم، به عنوان یکی از حساس‌ترین برهه‌های حیات کشور، نام برد و تأکید کرد این دوران تا همیشه بر تارک تاریخ آزادگان جهان خواهد ‌درخشید.

وی، بصیرت و معرفت به هدف، که حفظ اسلام و مقابله با استکبار جهانی بود را رمز پیروزی شکوهمند ملت ایران دانست و گفت: این رشادت عظیم و یاد خاطره‌ی ایثارگران تا همیشه زنده خواهد بود.

رئیس دانشگاه شهرکرد با تشکر و قدردانی از جامعه‌ی ایثارگران دانشگاه شهرکرد حضور و فعالیت هرچه بیشتر این عزیزان را در عرصه‌های مختلف دانشگاه خواستار شد.

قدرت‌الله رئیسی مدیر کل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم دفاع مقدس را برگ زرینی از ارزش‌های ملت ایران دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش امام خمینی(ره) مبتنی بر گسترش فرهنگ بسیجی به عنوان شجره‌ی طیبه اشاره کرد و گفت: در این برهه از زمان وظیفه‌ی ما به عنوان جزئی از یک ملت تلاش بی‌شائبه برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی و حفظ ارزش‌های ناب اسلامی است.

دربخش دیگری از این برنامه رزمندگان مدعو به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند.

گفتني است بيش از ۱۱۷ نفر از اساتيد و كاركنان دانشگاه شهركرد را جامعه‌ي ايثارگران اين دانشگاه تشكيل مي‌دهد كه با همان روحيه‌ي جهادي دوران دفاع مقدس در عرصه‌هاي علمي، اجرايي و فرهنگي نقش مؤثري ايفا می‌کنند.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۵۰

29 Dec 2019