۰
plusresetminus
فرماندار شهرستان بروجن گفت:در پی سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری وزیران بهداشت ودرمان، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، صنعت،معدن وتجارت و نیرو و رئیس سازمان میراث فرهنگی در بروجن حضور می یابند.
افتتاح سه طرح صنعتی با حضور وزیرانی که فردا به بروجن سفر می کنند/ رئیس جمهور از مجتمع فولاد چهارمحال بازدید می کند
به گزارش جهانبین سید سیف الله فیاضی در تشریح برنامه های سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به خبرنگار کلار گفت:وزیر راه و شهرسازی فردا صبح وارد بروجن می شود و از جاده چهار بانده محور بروجن لردگان، بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی این شهر و جاده قامیلشو بازدید می کند و پس از آن در سالن فرمانداری نشستی با حضور وی برگزار می شود.

فیاضی با بیان این که رئیس سازمان میراث فرهنگی فردا ظهر وارد بروجن می شود ادامه داد: وی از مجتع رفاهی طلوع و تالار مقیمی در تفریحگاه سیاسرد بازدید می کند و در ادامه هتل بام ایران واقع در ابتدای جاده گندمان با حضور وی افتتاح می شود.

وی بیان کرد: وزیر بهداشت ودرمان نیز فردا عصر وارد بروجن می شود که پس از بازدید از بیمارستان این شهر در سالن فرمانداری دیدار مردمی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان بروجن به سفر وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: وزیر جهاد فردا صبح وارد بروجن می شود که از مزرعه ابراهیم آباد فرادنبه، امام قیس و گرد بیشه بازدید می کند.

وی ادامه داد: با حضوروزیر صنعت،معدن و تجارت در بروجن واحد صنعتی کامپوزیت پویای بروجن در شهرک صنعتی بروجن، کارخانه ذوب ریسی چهل ستون در سفید دشت و صبا فولاد زاگرس افتتاح می شود که در ادامه برنامه هم از مجتمع فولاد چهارمحال بازدید می کند.

فیاضی گفت: وزیر نیرو هم در این سف راز منطقه چغاخور و تونل سبزه کوه (طرح انتقال آب) بازدید می کند.

وی در پایان گفت: رئیس جمهور فردا شب از مجتمع فولاد چهارمحال بازدید می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۲:۲۲

27 Jan 2020