۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۱۸۵۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار:

امنیت و اقتدار بسیج از شرق تا غرب کيار

فرمانده بسيج شهرستان کيار گفت: به منظور نمايش توان رزمي و عملياتي نيروهاي بسيج رزمايش شهرستاني اقتدار و امنيت بسيج در سطح شهرستان کيار برگزار شد.
امنیت و اقتدار بسیج از شرق تا غرب کيار
گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار: سرگرد حسن بهرامي از برگزاري مانور امنيت و اقتدار بسيج همزمان با هفته بسيج و در دومين روز از اين هفته در شهرستان کيار خبر داد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار گفت: با توجه به نياز به حضور بسيج در بين مردم و ايجاد فضايي امن و فراهم آوردن آرامش خاطر براي مردم و دوستداران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نمايش اقتدار بسيج براي دشمنان و انجام کارهاي عملي توسط بسيجيان شهرستان کيار مانور امنيت و اقتدار بسيج توسط بسيجيان کليه پايگاه هاي مقاومت بسيج شهرستان کيار همزمان در سطح جاده هاي شهرستان کيار و از شرق تا غرب شهرستان برگزار شد.

وي افزود: در راستاي برگزاري اين رزمايش کليه پيش بيني هاي لازم صورت گرفت و هماهنگي لازم با مراجع قضايي، امنيتي، نظامي و انتظامي و اجرايي شهرستان کيار به عمل آمد تا اين رزمايش بدون کوچکترين مشکل براي بسيج و مردم به مرحله اجرا برسد که خوشبختانه با حضور مقتدرانه و چشمگير بسيجيان پايگاه هاي مقاومت کليه شهر ها و روستاهاي شهرستان اين رزمايش راس ساعت ۱۳سه شنبه دوم آذر ماه آغاز شد و راس ساعت ۱۷به پايان رسيد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار برگزاري اين رزمايش را در سطح شهرستان کيار اقدامي منحصر بفرد عنوان نمود که براي دومين سال متوالي و همزمان با هقته بسيج در شهرستان کيار اجرا شد و بسيجيان به طور عملي با ايحاد پايگاه هاي ايست و بازرسي در کنار جاده هاي اصلي مجاور شهر و روستاي خود توان بسيج را به نمايش گذاشتند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۹:۱۳

1 Feb 2020