:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> خبرنگار نبايد تحت تاثير و دستخوش جريانهاي سياسي و فکري قرار گيرد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۱۶۸۲۵
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

خبرنگار نبايد تحت تاثير و دستخوش جريانهاي سياسي و فکري قرار گيرد

وظيفه خبرنگار انعکاس درست،صادقانه و متعهدانه خبر به جامعه است.
خبرنگار نبايد تحت تاثير و دستخوش جريانهاي سياسي و فکري قرار گيرد
به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه 17 مردادماه با تبريک روز خبرنگار گفت: وظيفه خبرنگار انعکاس درست، صادقانه و متعهدانه خبر به جامعه است.

حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي افزود: 17 مردادماه ترور ناجوانمردانه خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران در افقانستان، شهید محمود صارمي است که در مزار شريف به دست طالبان شهيد شد.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: صداي اين ترور وحشيانه از زبان مدعيان آزادي در نيامد و هيچگاه آن را محکوم نکردند.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه وظيفه خبرنگار را حساس و مهم شمرد و تصريح کرد: وظيفه خبرنگار انعکاس درست، صادقانه و متعهدانه خبر به جامعه است و نبايد دستخوش جريانهاي فکري و سياسي قرار گيرد، بايد در مسير پيشبرد نظام و انقلاب و منويات مقام معظم رهبري قرار گيرد.

وي افزود: هرگاه در رسانه و جامعه ما خبرنگاري از مسير درست خود خارج شد، آسيب جدي به امنيت جامعه وارد کرده است. 

طباطبايي تاکيد کرد: ما دست خبرنگاراني که ارزشمند محورانه، صادقانه و بر پايه اعتقادات راسخ انجام وظيفه مي کنند را مي بوسيم.

امام جمعه کوهرنگ در قسمت ديگري از خطبه ها با اشاره به سفر هئيت دولت، از استقبال بسيار گرم مردم شهرستان کوهرنگ از هئيت دولت در کوهرنگ و شهرکرد تشکر کرد و گفت: من واقعا از مردم تشکر مي کنم، استقبال کم نظيري از رئيس جمهور و هئيت دولت شد.

ايشان در ادامه افزودند: دولت نماينده همه ملت است، استقبال از دولت فارغ از اينکه چه حزب سياسي سرکار است حمايت از انقلاب و نظام است.

امام جمعه کوهرنگ افزود: در ارتباطي که با آقاي سليماني استاندار داشتم اعتبارات خوبي را براي شهرستان کوهرنگ در نظر گرفته اند که در هفته آينده اعلام و به اطلاع مردم رسانده می شود.

طباطبايي با اشاره به صحبت هاي هئيت دولت در مورد معرفي کوهرنگ بعنوان منطقه نمونه گردشگري گفت: از اينکه قرار است کوهرنگ به عنوان کانون گردشگري ملي و بين المللي معرفي شود جاي بسيار خوشحالي است و افتخار بزرگي براي مردم کوهرنگ است.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه با تسليت به مناسبت سالروز وفات علامه شيخ بهايي بيان داشت: کمتر عالمي داريم که در حوزه دين جامع صفت هاي متعدد باشد،شيخ بهايي که از علماي بزرگ شيعه است از لبنان به ايران منتقل مي شود.

وی شيخ بهايي را با هوش و با نبوغ بسيار خواند و گفت: يکي از بزرگترين يادگاران شيخ بهايي، طرح زيباي حرم مطهر رضوي در مشهد است که با زيبايي جالبي طراحي شده است.

سيد شهاب الدين طباطبايي تقسيم آب زاينده رود را از ديگر ابتکارات شيخ بهايي خواند و  افزود: تقسيم آب زاينده رود کار شيخ بهايي بود که در آن سالها دانشمندان غربي به دانش او دسترسي نيافته بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۵:۵۸

28 Dec 2019