۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۷۵۲۵
ياداشت

قدس، قرباني هوس بازي حکام بي غيرت

قدس پاره تن اسلام است و پاره تن اسلام جداشدني نيست حتي اگر بدنمان پاره پاره شود... .
قدس، قرباني هوس بازي حکام بي غيرت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ ملت به خواب رفته مسلمان اعراب باعث شده به تازگي سردمداران زرمدار و زورمدار بلوک غرب، بازي تازه اي را عليه ملت شريف فلسطين و قبله اول مسلمين به راه اندازند.

موضوعي که اخيراً به تصميم ترامپ مبني‌بر انتقال سفارت آمريکا به قدس شريف و اعلام آن به‌عنوان پايتخت جديد کشور جعلي اسرائيل نقل محافل رسانه اي جهان شده از چند منظر قابل تأمل است؛ نخست اينکه، بايد بپذيريم که اين تصميم نه از سر حماقت بلکه از سر لجاجت شخص ترامپ و لابي سعودي صهيونيستي قطعاً گرفته شده است.

دوم اينکه شکست‌هاي پي در پي سياست‌هاي آمريکا و هم‌پيمانانش در صحنه بين المللي علي‌الخصوص در غرب آسيا (خاورميانه) باعث شده تصميم جنجالي را براي زنده نگهداشتن بازگيري خود در صحنه اتخاذ نمايد و سوم اينکه در سايه بي غيرتي حکام بعضي از کشورهاي عربي مبني بر حمايت از قبله اول مسلمين و هم آخور شدن با دشمن ديرينه مسلمانان چراغ سبزي شده که آقاي ترامپ علي رغم فشارهاي بين المللي که البته اين فشارها در حرف است نه در عمل، بر تصميم جنجالي خود پا فشاري نمايد و اقدام خود را هرچند مشکل ولي عملي کنند.

حال بايد از حکام به اصطلاح مسلمان جامعه عرب پرسيد، آيا فلسطين و قدس شريف جايگاه مردماني از جنس نژاد شما نيست؟ بايد پرسيد فلسطين و مردمان مظلومش مگر به لحاظ مذهبي هم کيش و هم مسلک و هم آيين شما نمي باشند؟

امروز فلسطين ناموس و حيثيت اسلام است، اگر برايتان حيثيت و ناموس اسلام مهم است که البته بايد باشد پس دلارهاي نفتي خود را چرا براي آزادي قدس شريف هزينه نمي کنيد؟ و به قول شهيد مطهري امروز شمر عصر ما سردمداران رژيم غاصب صهيونيستي و ايادي آنان است بپاخيزيد و قدس شريف را به قربانگاه هوس بازان و زياده خواهان رهنمون نسازيد.

سرزمین فلسطین بزرگتر از آن است که ترامپ بتواند با اینگونه تصمیمات، تاریخ آن را تغییر دهد و به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیمی اشغالگر و تروریست پرور، به هیچ وجه اعتبار قانونی نداشته و قدس تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند، قدس پاره تن اسلام است و پاره تن اسلام جدا شدني نيست حتي اگر بدنمان پاره پاره شود.

انتهاي پيام1026ج /630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۳:۵۵

30 Dec 2019