۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۰۵۹۵
اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان:

مديران بازوي قدرتمند مدارس هستند

رئيس ادراه آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: مديران بازوي قدرتمند مدرسه هستند که مي‌توانند با برنامه و ابتکار دانش‌آموزاني با اخلاق، با ايمان و خلاق تربيت کند.
مديران بازوي قدرتمند مدارس هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، در راستاي بازگشايي مدارس، مديران مدارس کليه مقاطع تحصيلي در يک نشست همه‌جانبه به موضوع پروژه مهر و بازگشايي مدارس و روز شکوفه‌ها پرداختند.

در اين نشست رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان بر اجراي بهينه دستورالعمل‌هاي پروژه مهر به‌منظور بازگشايي با نشاط مدارس اشاره نمود.

رئيس ادراه آموزش و پرورش شهرستان سامان در ارتباط با سياست‌ها و برنامه‌هاي آموزش و پرورش و نيز مسائلي که در سال تحصيلي جديد بايد مورد توجه مديران قرار گيرد نکاتي را ارائه کرد.

وي با بيان اينکه مواردي همچون آماده‌سازي مدارس در آغاز سال تحصيلي، سازماندهي همکاران، اهميت نقش مديران در مدارس مورد تاکيد و بررسي قرار خواهد گرفت.

دهقاني با تاکيد بر نقش مديران در پيشبرد اهداف و برنامه‌هاي آموزشي پرورشي خاطرنشان کرد: مديران بازوي قدرتمند مدرسه هستند که مي‌توانند با برنامه و ابتکار دانش‌آموزاني با اخلاق، با ايمان و خلاق تربيت کند.

وي از مديران مدارسي که در سال جاري به درجه بازنشستگي نائل خواهند شد پيشاپيش از زحمات آنان تشکر و قدرداني کرد.

در ادامه اين نشست معاون آموزشي و پرورشي اين اداره با اشاره به موضوع بازگشايي مدارس در جمع مديران کل مدارس در تمامي مقاطع تحصيلي، داشتن برنامه روزانه، هفتگي، ماهانه و سالانه را براي مديران ضروري دانست و وارد عمل شدن بدون برنامه ريزي را علت شکست‌ها دانست.

سيد تراب نوربخش اولويت کاري و مهم‌ترين برنامه مديران را حفظ حرمت و احترام مديران دانست و اظهار داشت: کليد پيشرفت جامعه، معلم است.

وي از مديران به دليل اهميت موضوع در اجراي طرح پروژه مهر ۹۵ و تهيه و تنظيم برنامه عملياتي آموزشگاه با رويکرد مديريت تعالي محور، دقت لازم بيشتر را در اين زمينه خواستار شـد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۲:۴۲

15 Jan 2020