۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۱۵۸۵
در چهارمحال و بختیاری

پوشش فرهنگي مناطق محروم و روستايي اولويت‌ هاي کانون پرورش فکري

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري بر لزوم پوشش فرهنگي مناطق محروم و روستايي به عنوان اولويت‌ برنامه‌هاي کانون پرورش فکري استان تأکيد کرد.
پوشش فرهنگي مناطق محروم و روستايي اولويت‌ هاي کانون پرورش فکري
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، فرزاد رحيمي مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري در نشست با مديرکل آفرينش‌هاي هنري و ادبي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان بيان کرد: پوشش فرهنگي مناطق محروم و روستايي از اولويت‌‌هاي اصلي برنامه‌هاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان اين استان در سال جاري خواهد بود.

رحيمي افزود: بخش نجوم از بخش‌هاي مهمي است که در مناطق روستايي به آن پرداخته خواهد شد و تا پايان امسال يک واحد سيار روستايي ديگر به واحدهاي سيار روستايي استان افزوده مي‌شود.

وي گفت: فعاليت هاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان در نيمه نخست سال با رويکرد امور فرهنگي و نيمه دوم با اهتمام به امور عمراني صورت مي‌گيرد.

رحيمي ادامه داد: در نيمه دوم سال ۶ مرکز کانون فرهنگي کودکان و نوجوانان در سطح استان تعمير وبه سازي شد. در سال گذشته نيز دو مرکز به سالن نمايش مجهز شدند.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري افزود: امسال يک مرکز کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در اين استان بازسازي و به سالن نمايش مجهز خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: در سال گذشته با اضافه شدن ۲ واحد سيار روستايي، کودکان ۱۱۶ روستا در اين استان تحت پوشش خدمات فرهنگي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

رحيمي بيان کرد: امسال نخستين مرکز فروش و نمايشگاهي با رويکرد آموزشي و کارگاهي به صورت پايلوت در اين استان راه‌اندازي شد.


انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۰:۴۲

29 Jan 2020