۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان بر ضرورت توجه بيشتر دولتمردان به مشکلات روستاها گفت: روستائيان در اوضاع خشکسالي دچار مشکلات فراواني هستند که مي طلبد دولتمردان توجه ويژه اي به اين قشرجامعه داشته باشند.
دولتمردان به مشکلات روستاها توجه بيشتري داشته باشند/ برخی از آموزش ها در مدارس و مهدکودک ها بر گرفته از فرهنگ غرب است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به روز جهاني کودک گفت: آن جامعه اي سعادتمند است که افراد آن جامعه افرادي شايسته و سالمي باشند و تربيت شده مکتب رسول الله و قرآن باشند.

وي افزود: پدران و مادران خوب توجه داشته باشند به تربيت فرزندان خود، اگر پدر و مادري کج رفتاري داشته باشد فرزند هم همان کج رفتاري را ياد مي گيرد، حق فرزندان نسبت به پدر و مادر اين است که فرزند پاره تن آنهاست و نيک و بديهاي او منتصب به شماست.

امام جمعه لردگان در ادامه گفت: امروز برخي از مدارس ما بر گرفته از غرب است، آموزش هايي که بعضاً در مدارس و مهد کودک ها  داده مي شود بر گرفته از فرهنگ غرب است، آيا اين آموزش ها با اسلام سنخيت دارد؟

تاج زاد در ادامه به هفته نيروي انتظامي اشاره داشت و گفت: نيروي انتظامي اقتدارش در سه نکته مردم داري، قانون مداري و کار آمدي نهفته است.

خطيب جمعه لردگان بيان داشت: مردم از نيروي انتظامي توقع دارند نظم و ديگر امنيت را در جامعه برقرار کنند و اگر امنيت باشد ولي احساس امنيت در جامعه نباشد خظرش از بي امنيتي بالاتر است.

وي افزود: اگر نيروي انتظامي مي خواهد کار آمد و به روز باشد بايد علاوه بر هشياري و دقت به ديانت و مهرباني نيز  توجه ويژه داشته باشد.

وي در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به روز عشاير و روستا با سفارش به دولتمردان گفت: در اوضاع کنوني و خشکسالي در کشور، روستائيان دچار مشکلات زيادي هستند که مي طلبد دولتمردان توجه ويژه اي به اين قشرجامعه داشته باشند.

تاج زاد افزود: همايش گذاشتن و دعوت از روستائيان خوب است ولي چه درد را درمان مي کند دولتمردان بايد درد از درد روستائيان بردارند.

امام جمعه لردگان 14 مهر روز دامپزشي را گرامي داشت و از مردم خواست مواظب بيماري هاي واگيردار دامي باشند مبادا سهل انگاري شود و اين نوع بيماري ها زياد شود.

حجت الاسلام تاج زاد در پايان گفت: مساجد شهر از امکانات خوبي بر خوردار است هيات امنا اگر توان بر گزاري نماز جماعت را ندارند کنار بروند تا افرادي دلسوز بيايند واين مساجد را رونق دهند.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۴:۳۴

27 Dec 2019