۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۳۰۱۵
در راستاي تحقق اقصاد مقاومتي صورت گرفت:

آغاز طرح جنگل کاري اقتصادي در 55 هکتار از عرصه هاي ملي روستاي بهشت آباد+تصاوير

طرح جنگل کاري اقتصادي و کاشت گونه بومي ديم در سطح 55 هکتار از عرصه هاي ملي روستاي بهشت اباد از توابع شهرستان اردل آغاز شد.
آغاز طرح جنگل کاري اقتصادي در 55 هکتار از عرصه هاي ملي روستاي بهشت آباد+تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز سليمان بهمني رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان اردل درحاشيه گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: اين طرح در مساحتي بالغ بر ۵۵ هکتار در اراضي ملي روستا بهشت آباد شهرستان اردل در راستاي سياست هاي اقتصاد مقاومتي و با همکاري جوامع محلي اجرا مي شود.

بهمني افزود: گونه‌هاي اقتصادي متناسب با اقليم اين منطقه ازجمله بادام و انجير و ديگر گونه‌هاي مثمر در اين طرح کاشته مي‌شود که ضمن ايجاد انگيزه اقتصادي در مردم منطقه سبب مي‌شود تا به کشت و بهره‌برداري از محصول اقدام کنند.

وي بيان کرد: ايجاد پوشش با احداث جنگل‌هاي وسيع سبب حفاظت از منابع آب‌ و خاک، لطافت و کاهش دماي هوا در منطقه و همچنين زمينه توسعه گردشگري و تفرجگاهي مي شود.

رئيس منابع طبيعي شهرستان اردل ايجاد ارزش‌ افزوده بيشتر، بهره‌ وري و کسب درآمدهاي بالاي اقتصادي زير اشکوب و پاي درختان، کشت گياهان دارويي و صنعتي و مواردي از اين دست را به عنوان بخشي از مشوق‌هاي اين اداره براي افزايش مشارکت مردم در اجراي طرح‌هاي منابع طبيعي برشمرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۹:۱۱

27 Dec 2019