۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۳۵۳۶۵
مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج عشايري استان چهار محال و بختياري/

دشمنان نظام در نظر دارند با کم اهميت جلوه دادن حجاب، به اصل نظام ضربه بزنند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج عشايري استان چهار محال و بختياري گفت: نظام غرب، امروز در قالبي جديد کشف حجاب رضاخاني را دنبال مي‌کند تا ملت ايران را از سنگر حقيقي حجاب و عفاف دور کند و زمينه تزلزل نظام خانواده را فراهم آورد.
دشمنان نظام در نظر دارند با کم اهميت جلوه دادن حجاب، به اصل نظام ضربه بزنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل ازخبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيدمهران کريم پور مسئول  نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج عشايري استان چهارمحال و بختياري در جمع شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ حجاب؛ صيانت از حريم خانواده در شهرتان لردگان گفت: حجاب محدوديت نيست بلکه زينت دهنده و ايجادکننده امنيت روحي و رواني است و براي سالم زندگي کردن در جامعه بايد حجاب داشت و به آن پايبند بود.

وي گفت: دشمنان نظام مي خواهند با از بين بردن حجاب و کم اهميت جلوه دادن آن، به اصل نظام ضربه بزنند اما به همت مردم و پايبندي آنها خوشبختانه دشمنان ما هميشه نااميد مي شوند و با نااميدي از صحنه خارج مي شوند.

حجت الاسلام کريم پور، افزود: نظام غرب، امروز در قالبي جديد کشف حجاب رضاخاني را دنبال مي‌کند تا ملت ايران را از سنگر حقيقي حجاب و عفاف دور کند و زمينه تزلزل نظام خانواده را فراهم آورد.

کريم پور در ادامه با اشاره به کشف حجاب در زمان رضاخان گفت: در آن برهه از زمان رضاخان با تقليد کورکورانه سعي در رواج بي حجابي داشت اما باز مردم پافشاري کرده و جلوي زورگوي او ايستادند و نگذاشتند عفاف و حجابشان به خطر بيفتد.

وي گفت: وجود رهبري عظيم و الشان و رهنمودهاي ايشان راه پيشرفت و ترقي ملت مي باشد و نياز است در همه زمينه ها به خصوص در زمينه عفاف و حجاب گوش به فرمان ايشان باشيم و با انجام دادن رهنمودهاي ايشان نقشه هاي شوم دشمنان را برملا کنيم.

حجت الاسلام کريم پور مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه عشايري به نقش مهم و اثرگذار خانواده ها در حفظ و تقويت موضوع عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: خانواده در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنين حراست از آن، رسالت سنگيني بر عهده دارند.
 
کريم پور بيان داشت: امروز شما به جهت حمايت از ارزش حجاب و عفاف پا در اين عرصه و راهپيمايي نهاده ايد. دشمنان خانواده آمدند و يک نقشه شوم براي براندازي بنيان خانواده کشيدند که خانواده نتواند نسل درست تربيت کند. و آن ايجاد مکتب فيمينيسم براي ايجاد يک سري آزادي ها براي زنان است البته آن آزادي که مد نظر غربي ها و سران استکبار که همان آزادي حيواني است.

کریم پور افزود: به وجود آمدن فيمينيسم در ايران، بر مي گردد به دوران مشروطيت، وقتي ما به اصلاحات رضا خاني نگاه مي کنيم يکي از آن موارد کشف حجاب است، اين اقدامات منجر به ايجاد انجمن هايي براي زنان شد که کم کم کار به جايي رسيد که خودشان صاحب روزنامه شدند به گونه اي که رضا خان با خانواده اش بدون حجاب در حرم امام رضا (ع) حاضر شدند و اين عامل باعث آن قيام عظيم در مسجد گوهر شاد گرديد.

وي ادامه داد: خداوند در آيه 59 سوره احزاب مي فرمايند: اي پيامبر به زنان و دختران خود و به زنان مومنه بگو که چادران خود را بپوشند تا ديگران براي آنان ايجاد مزاحمت نکنند. خواهران محترمه بدانيد که حجاب مصونيت از شهوتراني هوس رانان است پس در حفظ آن هر چه بيشتر کوشا باشيد.

حجت اسلام کريم پور در پايان گفت: متاسفانه دولت ها يکي پس از ديگري چشم بسته اند و در زمان بني صدر با تفکر «ما زمين مي دهيم و زمان مي گيريم» و امروز عده اي از مسئولين ما هنوز همان تفکر غلط را دارند، امروز خيانت هاي بزرگي دارد به مردان با غيرت و زنان عفيفه اين کشور شهيد داده مي شود؛ وظيفه همه ما اعم از مسئولين دولتي، روحانيون، مسئولين فرهنگي و ديگر اقشار جامعه ارشاد و اصلاح خانواده است و نگذاريم سبک زندگي غربي جاي سبک زندگي اسلامي را بگيرد .
 
گفتني است؛ همزمان با سراسر کشور راهپيمايي حجاب و عفاف در شهرستان لردگان با حضور امام جمعه شهرستان لردگان، مسئولين و خيل عظيم بانوان شهرستان لردگان از گلزار شهداي شهر تا قبور مطهر دوشهيد گمنام واقع در چشمه برم لردگان برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۰:۰۰

27 Jan 2020