۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۳۹۳۲۵
بیانیه بسیج دانش آموزی به مناسبت سوم خرداد:

خرمشهرها در پیش است و دشمن هوشیارتر از دیروز

امروز خرمشهری دیگر در پیش است و دشمن غدار دیروزی مستحكم تر و هوشیارتر آماده رزم است تا انقلاب اسلامی این میراث حضرت روح الله را از ریل اصلی خود خارج گرداند.
خرمشهرها در پیش است و دشمن هوشیارتر از دیروز
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی به شرح ذیل منتشر شد:

رهبر معظم انقلاب( مد ظله العالی) در مراسم دانش آموختگی دانشجویان امام حسین علیه السلام، فرمودند: "جوانان عزیز آینده برای شماست ،شمایید كه باید این تاریخ را با عزتش نگه دارید .../ خرمشهرها در پیش است، نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی كه از جنگ نظامی سخت تر است ،البته ویرانی های جنگ نظامی را ندارد ،بالعكس آبادانی به دنبال دارد اما سختی اش بیشتر است".

دشمن راز پیروزی ما را در خرمشهر و خرمشهرها را به چشم دید و فهمید این ملت اگر پرچم اسلام و ایمان را نگه دارد ،در همه میدانها پیروز خواهد شد ،بنابر این سعی کردند این پرچم را سرنگون کنند. امروز همه تلاش آمریکا و دستگاه جبهه استکبار این است که عنصر قدرت، قوت، مقاومت و ایمان، اتکاء به نفس، امید و اتحاد را از ما بگیرد.

قلبهای پاك و روشن میلیونها دانش آموز همچنان لبریز از عشق و ارادت به ولی امر زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) می باشد و همچون شهیدان اسوه و راهنمای خویش همواره بر این میثاق مستحكم پایدارند.

دانش آموزان در پیروی از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، فشارهای دشمنان برای به تسلیم كشاندن ملت ایران را محكوم به شكست می دانند و اعلام می كنند ملتی كه در سخت ترین شرایط با اهداء خون بهترین فرزندان خود سربلند از میدان جهاد كوچك بیرون آمده است، به یقین در مقابل فشارهای تحریم اقتصادی و توطئه تبلیغاتی و عملیات روانی گسترده آنان سر تسلیم فرو نخواهد آورد و همواره در عزت و اسلام خویش به خصوص نقشی كه در هدایت اراده سایر ملل مسلمان برعهده گرفته است دفاع خواهد كرد.

تمامی دانش آموزان تلاش بی امان برای تعالی همه جانبه كشور را تكلیف خود می دانند و همواره در تمامی صحنه های علمی، نو آوری، سازندگی، كمك رسانی و سایر عرصه ها اراده تاثیر گذار خود را نشان داده و خواهد داد.

امروز روشنگری لازم است سعی كنید ذهن ها را به اعماق حقایق و مسائل برسانید و تبیین را اساس كار بدانید و فایده در تبیین و كار درست و هوشمندانه است .

امروز خرمشهری دیگر در پیش است و دشمن غدار دیروزی مستحكم تر و هوشیارتر آماده رزم است تا انقلاب اسلامی این میراث حضرت روح الله را از ریل اصلی خود خارج گرداند.

ترویج گفتمان واداده غربی و سازش كار تاكتیك رزمی دشمن دیروزی است و امروز صحنه عیان مبارزه دو گفتمان انقلابی و غیر انقلابی است . گفتمان واداده با ساز و برگ فرهنگی و سیاسی بی محابا در حال حمله به همه مستحكمات دینی و انقلابی است و در این مسیر ابایی از هیچ ندارد و یك روز ارزش نظامی بودن را مورد تاخت و تاز قرار می دهد و روزی به امام رئوف شعر موهم می سراید.

ما دانش آموزان انقلابی بیم از آن داریم كه آنچه دیروز از همرزمان شهیدمان با خون و دل به دست آوردیم آقایان غرب زده به كمترین بهائی از دست دهند. اقتصاد را وابسته كنند، فرهنگ را عاری از نگاه ایرانی و اسلامی و جامعه ای پر شكاف از انواع طبقاتی و اجتماعی نمایند.

ما دانش آموزان در خواست می كنیم ما را در فتح خرمشهری دیگر فرماندهی كنید و اجازه ندهید بار دیگر دشمنان طمع اشغال خرمشهر امروز به خود دهد.

خداوند روح مطهر و منور حضرت امام (ره ) و شهدای دانش آموز را متعالی و سایه پر مهر و محبت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رابرای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و جریان انقلابی مستدام بدارد و دل فرماندهی كل قوا از ما شاد گردد.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۱:۴۴

28 Dec 2019