۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۶۳۵۵
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال وبختیاری:

بیش از دوهزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مشغول به تحصیل هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و اظهار کرد:هم اکنون دو هزار و ۵۱۵ دانشجو در کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
بیش از دوهزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مشغول به تحصیل هستند
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: بدون شک لازمه اقتدار و افتخار غرور آمیز ایران اسلامی و پیشرفت کشور، ورود به عرصه های علمی و پژوهشی و تلاش اصحاب علم و دانش است و آغاز سال تحصیلی، فرصتی برای شتاب دهی به فعالیت های علمی و علم آموزی است.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد وگفت: اساتید و دانشجویان گرامی در هر نقطه ای از ایران اسلامی با پشتکار و عزم و اراده ای پولادین در راستای دستیابی به اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی گام بردارند.

دکتر خالدی فر، دانایی را برترین مزیت و فضیلت برشمرد و افزود: آغاز فصل پاییز، نماد بهار علم و دانش است و دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و جامعه علمی کشور در فضایی پرشور فصل جدیدی از علم آموزی را آغاز می نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شروع این فصل از علم آموزی، پویایی و پژوهشگری را به تمامی دانشگاهیان، علی الخصوص دانشجویان ورودی جدید تبریک وخیرمقدم عرض نمود و از خداوند برای همه این عزیزان توفیق حرکت در مسیر دانش و کسب مهارت برای خدمت به هم نوعان را طلب نمود.

دکتر خالدی فر گفت: امید است با همت وتلاش کلیه اساتید وکارکنان دانشگاه و تلاش دانشجویان این دانشگاه همچون سالیان گذشته در عرصه ارتقاء سطح علمی دانشجویان و اساتید و کیفی سازی آموزش ها و کسب رتبه های برتر علمی و پژوهشی و راه یابی دانشجویان و اساتید به مدارج عالی علمی موفق عمل نماید.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو هزار و ۵۱۵ دانشجو در کلیه مقاطع تحصیلی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند افزود: فراهم نمودن زمینه تحصیل این تعداد از دانشجویان و آینده سازان کشور مرهون تلاش و مشارکت کارکنان مجموعه در حوزه های مختلف به ویژه حوزه آموزشی است که از زحمات همه این عزیزان تقدیر و فرا رسیدن ماه مهر و سال تحصیلی جدید را به این عزیزان نیز تبریک می گویم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۶:۱۹

12 Jan 2020