۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۴۴۶۵
امام جمعه سامان :

سند 2030 يونسکو کاپيتولاسيون آموزشي، فرهنگي است که دين و فرهنگ زدايي ملت ها را در پي دارد

امام جمعه سامان با بيان اينکه سند 2030 يونسکو کاپيتولاسيون آموزشي، فرهنگي است که دين و فرهنگ زدايي ملت ها را در پي دارد، بيان داشت: ايران هراسي و شيعه هراسي و اسلام ستيزي هدف دشمنان است و وحدت جهان اسلام وحدت ملت ايران رمز پيروزي است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما, حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با تبريک ولادت با سعادت امام زمان (عج) با اشاره بر اينکه اين روز روز بسيار بزرگ و عطيمي است ، اظهار داشت: يکي از وظايف منتظران حضرت ولي عصر (عج) توجه به اين است که حضرت مهدي (ع) ناظر اعمال ماست واين يک اثر تربيتي فوق العاده اي دارد.

محسن ملک پور با بيان اينکه اشراف و اطلاع و نظارت حضرت شبيه احاطه و اشراف روح بر بدن است، عنوان کرد:همانطوري که الان روح ما بر جزء جزء بدن ما آگاهي دارد واين آگاهي فيزيکي نيست ائمه (ع) هم که روح کلي عالم وجودند اين گونه احاطه واشراف حضوري دارند بدون اينکه نياز باشد با چشم ظاهر ببينيد.

وي با اشاره بر اينکه بدون شک حضرت ولي عصر (ارواحنا له الفداءِ) ناظر بر همه اعمال ما هستند ودر خلوت وجلوت در تنهايي و شلوغي بر ما واعمالمان احاطه واشراف دارند، تصريح کرد: اين احاطه اين اشراف اين نظارت مانند نظارت يک پليس نيست که بالاي سرما مراقب اعمال و رفتار باشند که خطا کار و مجرم را پيدا کنند بلکه نظارت و نگاه و احاطه دلسوزانه کسي است که از پدر و مادر مهربان تر و با عطوف ترند وبه عنوان دريچۀ لطف خدا به عالم نگاه مي کنند تا از بندگان خدا دستگيري کنند و مراقبت کنند.

ملک پور با بيان اينکه براي انسان دلگرمي و اميدواري مي آورد که در بن بست ها و سختي هاي زندگي تنها نيست و چشمي مهربان و دستي توانا حامي اوست ، عنوان کرد: لذاست که دچار افسردگي وخستگي و پژمردگي نمي شود و بخواهيم از خداوند تبارک وتعالي اين توفيق را عنايت کند که هميشه هم خداوند متعالي را وهم حضرت ولي عصر(ع) را ناظر خود واعمالمان بدانيم.

امام جمعه سامان در خطبه ذوم با بيان اينکه تقوا وسيله است نه هدف يعني تقوا نيرويي است که زمينۀ کارهاي خير را فراهم مي کند، افزود: ويژگي انسان اين است که به دنبال سود است واز ضرر بيزار است ، خودم وهمه شما عزيزان را توصيه به رعايت تقواي الهي مي نمايم.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه امروز خجسته ميلاد باسعادت حضرت مهدي(ع) وروز جهاني مستضعفان –روز سربازان گمنام امام زمان (ع)است، بيان داشت: اين روز بزرگ وعزيز را تبريک عرض مي کنم و از زحمات سربازان گمنام امام زمان(ع) که در گمنامي امنيت پايداري را براي ميهن اسلامي به ارمغان آورده اند تقدير وتشکر مي کنم.

ملک پور با بيان اينکه مناسبت ديگه ۲۳ ارديبهشت لغو کاپيتولاسيون در ايران در سال(۱۳۵۸) است و۲۴ ارديبهشت لغو امتياز تنباکو در پس فتواي ميرزاي شيرازي است تصريح کرد: کاپيتولاسيون اين حق را به کشورهايي ديگر مي داد که از مصونيت قضايي در ايران برخوردار باشند هرکاري دلشان مي خواست در ايران انجام دهند وکسي حق جلوگيري از آن را نداشت و باپيروزي انقلاب اسلامي اين حق از بيگانگان سلب شد.

وي با بيان اينکه لغو امتياز تنباکو توسط آيت الله شيرازي يعني برخورد مرجعيت با نفوذ خارجي ها بوده است، بيان داشت:واگذاري اين امتياز درآن زماني که يک پنجم مردم ايران به کار کشت وزرع و خريد وفروش تنباکو مشغول بودند و يعني واگذاري حق حيات يک پنجم مردم ايران به انگليس بوده است.

ملک پور با تاکيد بر اينکه بيگانگان در اين سالها دست از ايران و دشمني با ايران برنداشته اند، عنوان کرد:در حال حاضر هرچه به انتخابات ۲۹ ارديبهشت نزديک تر مي شويم به لحاظ مسائل بين المللي توطئه هاي نظام سلطه با محوريت آمريکاو صهيونيزم بين الملل دارد براي کشور ما بيشتر مي شود.

وي با اشاره بر اينکه دشمنان از يک طرف نفوذ در مراکز اصلي تصميم ساز وتصميم گير در ايران اسلامي و از طرفي هم اين مقدمات اولين سفر ترامپ به منطقه وعربستان سعودي را برنامه ريزي مي کنند که اين ها گوياي خبرهاي مرموزي است که نبايد از آنها غفلت کنيم.

ملک پور با بيان اينکه سند ۲۰۳۰يونسکو که مقام معظم رهبري از آن پرده برداشتند ، کاپيتولاسيون آموزشي فرهنگي وفوق العاده پيچيده اي است، بيان داشت: که به بهانه توسعه پايدار-نسخه به ذلت کشاندن ملت هاي جهان است ، به طوري که دين زدايي وفرهنگ زدايي ملت ها را در پي خواهد داشت.

امام جمعه سامان با بيان اينکه طبق اين سند در ايران همجنسگراها مي توانند کلاس آموزشي داشته باشند اما دين و دين داران خير! تاکيد کرد:متاسفانه اين سند بي سر وصدا حتي قبل از تصميم شوراي انقلاب فرهنگي به وزارت خانه آموزش و پرورش کشور ماجهت اجرا ابلاغ شده است.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه سند۲۰۳۰ طوري است که براساس آن مستشاران خارجي بايد بر آموزش وپرورش ما نظارت داشته باشند واين سند به اين معنا است که حذف نهاد هاي نظارتي کشور خودمان است ، تصريح کرد: اينجاست که پي به گلايه مقام معظم رهبري در جمع معلمان مي بريم که حضرت آقا فرمودند «اينجا جمهوري اسلامي است مجاز نبودند سند غربي امضا کنند وبيايند بي سر وصدا اجرا هم بکنند».

ملک پور با اشاره بر اينکه حال جاي اين سؤال است که اگر اين مصداق نفوذ مرموز ونرم نيست پس چه چيزي است، چقدر حضرت آقا فرياد زدند مواظب نفوذ باشيد، افزود: و اينجاست که ارزش ونعمت ولايت فقيه و داشتن رهبري هوشمند وشجاع بيشتر خودش را نشان مي دهد
اگر نبود اين تيز بيني مقام معظم رهبري بارها و بارها صاحبان انديشه هاي غربي اين آدم هاي منفعل و بي مصرف و بزدل اين کشور را به غرب فروخته بودند.


وي با بيان اينکه ولي کاش قبل از گلايه مقام معظم رهبري خواص امت ورود پيدا مي کردند و مانع اين قبيل معظلات مي شدند، گفت: حالا که درآستانه انتخابات هستيم دو ملاحظه اساسي را هم کانديداهاي محترم رياست جمهوري هم ستادهاي آنها مورد توجه قرار بدهند
رعايت حريم عرصه دفاعي و نظامي کشور است به فضل خدا تا حالا مهمترين عامل امنيت همه جانبه کشور همين عرصه دفاعي و نظامي است.

ملک پور با اشاره بر اينکه کمترين انتظار مردم از کانديداهاي محترم متانت در گفتار وعدم خدشه به حريم دفاعي و نظامي کشور است، بيان داشت: ارزشهاي اعتقادي وملي وانقلابي وبه خصوص رعايت چهار چوب هاي شرعي وقانوني از ارکان نظام وجزء حفظ خط قرمز هاي ماست.

وي با بيان اينکه که همه ما بايد خطوط قرمز را بايد رعايت کنيم تا چه برسد به کساني که خود را براي صيانت وپاسداري ازآن ها در معرض رأي مردم قرار داده اند، عنوان کرد: نکته قابل دقت ديگر اينکه انتخابات آنقدر ما را مشغول نکند که از اوضاع منطقه و جهان اسلام وتوطئه هاي سران استکبار غافل بشويم.

ملک پور با اشاره بر اينکه در اخبار شنيديم ريئس جمهور آمريکا اولين سفر خارجي خودش را با اهدافي شوم ومرموز عربستان سعودي قرار داده است ، تصريح کرد: صحنه گران اصلي اسرائيلي ها هستند که از پيشروي هاي جبهه مقاومت ناراحتند حالا دنبال ائتلاف هستند و مي خواهند يک جبهه روبروي ايران قرار دهند.

وي با بيان اينکه ايران هراسي و شيعه هراسي و اسلام ستيزي هدف دشمنان است، بيان داشت: وحدت جهان اسلام وحدت ملت ايران رمز پيروزي است.

ملک پور گفت: در اين ايام خاص وانتخابات بهترين جواب بهترين ضربه وبهترين تو پوزي زدن به دشمن حضور حداکثري وشرکت در انتخابات است.

انتهاي پيام /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۱:۴۵

4 Mar 2020