۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۳۱۹۴۵
چند پروژه در شهرستان کيار ناتمام رها شده است؟(2)

عمليات احداث استخر شنا شلمزار در آستانه 4سالگي

استخر شنا به عنوان يکي از مهمترين مطالبات نوجوانان و جوانان شهرستان کيار است که علي رغم گذشت نزديک به 4سال از عمليات کلنگ زني آن اما عمليات احداث آن تعطيل شده است.
عمليات احداث استخر شنا شلمزار در آستانه 4سالگي
گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار
واپسين ماه هاي سال ۱۳۹۱و همچنين فعالیت دولت دهم انتشار خبر "استخر شناي شلمزار با اعتباري افزون بر ۳۳۰ ميليون تومان همزمان با نهمين روز دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان کيار کلنگ‌زني شد". در رسانه ها موجي از شادي و شور و شعف در شهرستان کيار و خصوصا در جمع اهالي شلمزار خاصه نوجوانان و جوانان ايجاد کرد تا پس از سال ها که خيل کثيري از نوجوانان و جوانان و حتي ميانسالان براي پرداختن به ورزش شنا راهي شهرهاي دور و نزديک چون شهرکرد و فرخشهر و ...مي شدند اميدوار شوند که در شهرستان خود مي توانند به ورزش شنا بپردازند.

۲۱بهمن ۱۳۹۱ آقاي عنابستاني استاندار وقت استان چهارمحال و بختياري با حضور در شهرستان کيار و شهر شلمزار در مراسم کلنگ زني استخر شنای شلمزار شرکت کرد و رسما عمليات ساخت استخر شلمزار و در واقع تنها استخر شناي شهرستان کيار آغاز شد.

در آن مراسم استاندار استان چهارمحال و بختياري از اختصاص ۳۳۰ميليون تومان به اين پرروژه خبر داد و افزود: براي تکميل و بهره‎برداري اين پروژه به اعتباري افزون بر ۲۰ ميليارد ريال نياز است.

اگرچه در سال ۱۳۹۲عمليات احداث استخر شلمزار آغاز شد و مراحل خاکبرداري، و بتون ريزي و احداث فنداسيون کف آن انجام شد اما بعد از آن عمليات احداث استخر شلمزار متوقف شد تا اينکه با نزديک شدن به دهه مبارک فجر در سال ۱۳۹۵ عمليات اجراي اين پروژه ۴ ساله مي شود.

عمليات احداث استخر شناي شلمزار که در سال ۱۳۹۱در مجاورت سالن فوتسال، سالن رزمي، ميدان فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان کيار و در ضلع شمال شرقي شلمزار در مجاورت جاده مواصلاتي شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان جانمايي شده و در حال احداث است پس از خاکبرداري و احداث فنداسيون هيچگونه پيشرفتي نداشت و به همان صورت رها شده است و مي طلبد مسئولان شهرستان کيار با قرار دادن اين پروژه فرهنگي ورزشي و اختصاص بودجه لازم جهت احداث و بهره برداري از آن اقدامي ماندگار در راستاي ايجاد رضايت خاطر نوجوانان و جوانان و تامين زير ساخت هاي لازم جهت پرداختن به ورزش شنا و ديگر ورزش هاي آبي در شهرستان کيار را به نتيجه برسانند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار شلمزار مرکز شهرستان کيار در فاصله ۳۵ کيلومتري شمال شرق شهرکرد مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد که بر اساس سرشماري نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰جمعيتي برای ۸۷۶۰ نفر را در خود جاي داده است.

گزارش: پريسا احمدي تشنيزي

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۷:۴۹

26 Jan 2020