۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۹۹۸۵
در شهرستان سامان/

۷۰۰ نفر فرد خیر شناسایی شده است

فرماندار شهرستان سامان از شناسایی ۷۰۰ نفر فرد خیر در شهرستان سامان خبرداد.
۷۰۰ نفر فرد خیر شناسایی شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سیعد صالحی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان با اشاره بر اینکه ۷۰۰ نفر فرد خیر در این شهرستان شناسایی شده است، اظهار داشت: طرح یاوران فرهنگ یک کار نو و جدید است که در شهرستان در حال اجرا است و باید برای هرچه بهتر این طرح از نظرات افراد باتجربه در مقاطع مختلف استفاد کرد.

صالحی با بیان اینکه طرح یاوران فرهنگ در این شهرستان یک طرح ابتکاری است، عنوان کرد: شهرستان یک شهرستان متمرکز است که باید روش های مبتکرانه فرهنگی در این شهرستان دنبال شود.

وی با اشاره بر اینکه در طرح یاوران فرهنگ باید به سمت و سوی پیش برویم که افراد خیر در راستای اهداف مالی و مادی به مدارس کمک رسان شوند، بیان داشت: باید با ظرافت هدف اصلی را شناخت و با توجه به شناخت مسائل پیش قدم شد.

صالحی با بیان اینکه نسبت به انجام کار های اجتماعی و فرهنگی باید جلب و جذب مشارکت های مردمی صورت گیرد، افزود: این شهرستان با توجه به ظرفیت ها در همه زمینه ها نسبت به جمعیت در سطح استان جلوتر بوده است اما باید اندیشه ه در راستای کیفیت و تقویت طرح ها و جلب مشارکت ها بیشتر باشد.

امام جمعه شهر سامان با اشاره بر اینکه اگر فرهنگ در جامعه اصلاح شود همه کار ها اصلاح می شود، عنوان کرد: در رساتای فرهنگ سازی و فرهنگ باید در مدارس به نماز توجه ویژه صورت گیرد چرا که نماز کارخانه آدم سازی در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میردامادی اذعان داشت: بیشترین تبلیغات و فضا ها باید برای برپایی نماز و خواندن نماز اختصاص داده شود.

میردامادی با بیان اینکه با برگزاری کارگروه ها برای اینده فرزندان برنامه ریزی کنیم، تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است، تصریح کرد: از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در اموزش و پرورش باید بهترین استفاده صورت گیرد.

انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۱۷

12 Jan 2020