۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۲۶۱۸۵
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری به ۷۰ مدرسه نیاز دارد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ما در این استان ۵۵ طرح نیمه‌تمام، داریم و در حال حاضر نیازمند ساخت ۷۰ مدرسه هستیم.
چهارمحال و بختیاری به ۷۰ مدرسه نیاز دارد
بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در آستانه برگزاری اولین جشنواره بزرگ خیرین مدرسه‌ساز در تهران قرار داریم.

وی با بیان اینکه این جشنواره فرصتی است که چهارمحال و بختیاری علاوه‌بر جشنواره‌های استانی و شهرستانی جشنواره ملی را هم تجربه کند و اضافه کرد: برای برگزاری این جشنواره دو کارگروه و شورا در تهران و چهارمحال و بختیاری تشکیل شد تا در آن‌ها مسائل مربوط به برگزاری این جشنواره مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ما در این استان ۵۵ طرح نیمه‌تمام، داریم و در حال حاضر نیازمند ساخت ۷۰ مدرسه هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ طرح در این استان باید مقاوم‌سازی شود ادامه داد: برای این اقدامات و افزایش فضای آموزشی کلا ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

امیدی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰۰ خیر مدرسه‌ساز شناسایی شده است و ۲۴۰ پروژه هم تا به امروز ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده است.

این مسئول با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در تاریخ ۲۸ دی‌ماه برگزار می‌شود افزود: تا به امروز بنیاد برکت برای ساخت ۷ مدرسه قول مساعد داده است که با تلاش استاندار صورت پذیرفت و امیدواریم مدیران استانی و همه هم‌استانی‌های خیر برای دل‌شان کاری انجام دهند و در این جشنواره حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۴۰:۵۰

8 Apr 2020