۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۴۶۴۵

برنامه هاي ستاد بزرگداشت سوم خرداد کوهرنگ اعلام شد/اجرای بیش از 25 برنامه

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ برنامه هاي سوم خرداد سالروز حماسه بزرگ آزادسازي خرمشهر در اين شهرستان را اعلام کرد.
برنامه هاي ستاد بزرگداشت سوم خرداد کوهرنگ اعلام شد/اجرای بیش از 25 برنامه
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با بيان اينکه سوم خرداد نقطه عطف تاريخ انقلاب است، اظهار کرد: اين روز بستري براي حرکت‌هاي پيروزمندانه بعدي در دفاع مقدس شد.

وي افزود: صدام آرزوي سرنگوني و نابودي نظام اسلامي را داشت ولي آرزويش را به گرفتن خوزستان محدود کرد و بعد از اشغال خرمشهر حتي کتاب‌هاي درسي مدارس را هم تغيير داد تا نشان دهد خرمشهر براي عراق است.

سرهنگ نظري نقش رزمندگان را در اين عمليات بسيار مهم عنوان کرد و افزود: بعد از آزادسازي خرمشهر جلوه زيباي حضور تمام ايران در اين عمليات آزادسازي با تابلوي «به خرمشهر خوش آمديد جمعيت 36 ميليون نفر» در ورودي شهر خودنمايي کرد.

وي خاطرنشان کرد: صدام بعد از فتح خرمشهر گفته بود «من صداي شکستن استخوان‌هاي عراق را در خرمشهر شنيدم».

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ افزود: 25 برنامه محوري در کوهرنگ براي سوم خرداد اجرايي مي شود.

وي با بيان اجراي 25 برنامه، خاطرنشان کرد: برگزاري يادواره آبروي محله شهيد داودي، شب شعر و خاطره، برگزاري مراسم در گلزار شهدا، عزيمت نيروهاي بسيجي به صورت منسجم به نماز جمعه، برگزاري صبحگاه مشترک نيروهاي مسلح در سوم خرداد، بزرگداشت روز ملي مقاومت و ايثار، ديدار با خانواده شهدا و پخش سرودهاي حماسي و انقلابي از جمله اين برنامه‌ها است.

سرهنگ نظري اضافه کرد: ايجاد ايستگاه‌هاي صلواتي، ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران، دعوت از فرمانده نيروهاي مسلح به عنوان سخنران، بيان دستاوردهاي حاصل از حماسه، تبيين نقش مراجع و مقام روحانيت در حماسه آفريني سوم خرداد، نيز به همين مناسبت انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: همچنين اجراي برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و ورزشي براي رده‌هاي سني کودک و نوجوان، صدور بيانيه روز مقاومت و پيروزي و انعکاس آن در رسانه‌ها، انعکاس و پوشش برنامه‌هاي سازمان‌ها و ادارات توسط صدا و سيما و رسانه‌ها، تبيين نقش حماسي زنان در تهاجم دشمن به خرمشهر، مشارکت‌جويي و هم‌افزايي تشکل‌هاي مردمي، برگزاري همايش‌ها و طراحي پوستر و آذين‌بندي شهر و نصب بنر نيز انجام مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۹:۴۴

28 Dec 2019