۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۲۶۶۵
هم زمان با دهه فجر

مساجد را سنگر انقلاب تعريف کنيم

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: هم زمان با دهه فجر بيائيم مساجد استان را سنگر انقلاب تعريف کنيم تا شور و حال برقرار شود.
مساجد را سنگر انقلاب تعريف کنيم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر؛ علي گرجي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: هم زمان با دهه مبارک فجر در استان چهارمحال و بختياري چهار برنامه محوري اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه ۱۲ بهمن تجديد بيعت با امام راحل خواهد بود تصريح کرد: روز ۱۲ بهمن ماه در سراسر مدارس استان زنگ انقلاب نواخته خواهد شد.

گرجي به برنامه هاي شاخص در اين ايام اشاره و عنوان کرد: مانور رژه موتوري که از فرودگاه شهرکرد شروع و تا فرهنگسرا بزرگ شهرکرد ادامه و تجمع خواهند کرد، ميهماني لاله ها که در ۶۲ گلزار شهدا استان برگزار مي شود، برگزاري يادواره شهدا انقلاب، برگزاري ولادت سراسر نور که روز پرستار نام گذاري شده که همه کميته ها اين جشن را برگزار مي کنند، بيعت بختياري ها با امام راحل و راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه که در ۱۱۶ نقطه استان برگزار خواهد شد.

وي تجمع راهپيمايي روز ۲۲ بهمن ماه را در مرکز استان چهارمحال و بختياري امام زادگان دو معصوم (س) اعلام کرد و گفت: چنانچه در اين روز بارندگي صورت گيرد مسير تغييرو اطلاع رساني مي شود.

گرجي يادآور شد: هر شهرستاني هم زمان با ايام دهه فجر يک برنامه ويژه و محوري دارد که هر روز برگزار مي کند.

وي با بيان اينکه کميته ها صددرصد مردمي هستند بيان داشت: اگر همه کميته ها کمک و همکاري لازم را داشته باشند به آرمان هايي که مقام معظم رهبري توجه دارند دست پيدا خواهيم کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۲۵

1 Feb 2020