۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۲۴۶۵۵
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس:

ترویج روحیه ایثار و شهادت وظیفه همگانی است

نماینده مردم شهرستان لردگان ترویج روحیه ایثار و شهادت را وظیفه همگانی دانست و گفت: نباید اجازه دهیم روحیه ایثارگری و انقلابی از مردم ما رخت ببندد و فداکاری‌های گذشته فراموش شود.
ترویج روحیه ایثار و شهادت وظیفه همگانی است
به گزارش جهانبین نیوز ، مجید جلیل سرقلعه با اشاره به برگزاری نخستین کنگره شهدای استان اظهار کرد: برگزاری این چنین برنامه هایی در استان چهارمحال و بختیاری که یکی از بزرگترین رویداد فرهنگی استان محسوب می‌شود مایه افتخار مردم استان است که باید از تمامی ظرفیت ها به نحو عالی استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد:جوانان استان برای دفاع از وطن از جان و مال خود گذشتند و در جبهه حق علیه باطل حضور داشتند و به شهادت رسیدند در حال حاضر وظیفه همه مردم است که رشادت آن عزیزان را به نسل جوان و آینده منتقل کنند.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از رزمندگان هستند که خاطرات خوبی از دوران ۸ سال دفاع مقدس دارند و باید در اینگونه برنامه ها این خاطرات را برای مردم و نسل جوان بازگو کنند.

جلیل سرقلعه تصریح کرد: باید همه دست به دست هم دهیم و برای برگزاری هرچه بهتر نخستین کنگره شهدای استان تلاش کنیم و رشادت و فداکاری شهدا را به دیگران منتقل کنیم.

وی بهترین دلیل برای برگزاری این گونه برنامه ها را عملیاتی کردن سفارش مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: نباید اجازه دهیم روحیه ایثارگری و انقلابی از مردم ما رخت ببندد و فداکاری‌های گذشته فراموش شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۴:۴۹

8 Jan 2020