۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۶۶۳۵

چرا فکر مي کني مي تواني نماينده ي خوبي براي مردم در مجلس باشي؟

تبليغات انتخابات شروع نشده است و حتي ممنوعيت آن هم برداشته نشده است اما اين روزها شاهد حضور تعداد زيادي از کانديداهاي احتمالي انتخابات مجلس هستيم که آشکار و پنهان در جلسات خانگي و ... در حال تبليغ خود هستند.
چرا فکر مي کني مي تواني نماينده ي خوبي براي مردم در مجلس باشي؟
به گزارش جهانبین نیوز، يادداشت روز پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:

جمعه بود و روز تعطيل، با خودم قرار گذاشته بودم جهت جبران بي خوابي روزهاي گذشته حداقل تا ساعت ۱۰-۱۱ بخوابم و استراحت کنم و با اين خيال خوابيدم که ....

با صداي لرزاننده گوشي همراهم که از داخل کيفم زمين و زمان را به لرزه در آورده بود سراسيمه از خواب بيدار شدم ساعت را که نگاه کردم ۷:۳۰ را نشان ميداد.

خواستم بي خيال گوشي شوم اما گوشي ول کن نبود و همچنان لرزش ها ادامه داشت که ....

از آن سوي خط صدايي نتراشيده و نخراشيده بدون سلام و احوالپرسي و دلخور از اينکه دير گوشي را برداشته و پاسخش را داده بودم از من جهت حضور در جلسه...قرار است کانديداي انتخابات مجلس شود راس ساعت... حاضر شوم و بدون آنکه منتظر پاسخ من بماند قطع کرد.

نزديک به زمان حضور کانديداي مورد نظر از خانه بيرون زدم و راهي شدم و به محل جلسه که رسيدم انبوه خودروهاي لوکسي را ديدم که جهت انتقال همراهان کانديدا در اطراف پارک شده بود.

وارد شدم و بعد از عرض سلام به حضار در گوشه اي نشستم و در حال بررسي اوضاع و وضعيت حاضران و ....بودم که شخصي شروع به صحبت کرد.

بله شخص کانديداي احتمالي بود که از کارهايي که در برنامه داشت سخن مي گفت و از ضعف ها و مشکلات و ..... که ....

از ميان جمعيت پيرمردي متين و با وقار ضمن عرض ادب و احترام و خوشامد به حضار و خصوصا کانديداي احتمالي سوالي پرسيد که تا دقايقي جلسه را در سکوت و حضار را در فکر فرو برد.

پيرمرد بعد از کسب اجازه و تعارفات معمول گفت: چرا فکر مي کني مي تواني نماينده خوبي براي مردم در مجلس باشي؟

اگرچه بعد از اين سوال هم کانديداي محترم و هم همراهان خيلي حرف زدند و سخنراني کردن تا شايد پاسخي جامع و دقيق به اين سوال بدهند اما با وجود دقايقي سخنراني طولاني اما...

در پايان جلسه همين يک سوال خيلي ها را روشن کرده بود که در روز انتخابات با چه ملاک و معياري کانديداي خود را انتخاب کنند.

م.ت
انتهاي پيام1020ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۲:۱۰

5 Feb 2020