۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۵۷۷۰
فعال رسانه اي در چهارمحال و بختياري:

اقدام روزنامه قانون آب به آسياب دشمن ریختن است/وزارت ارشاد مقابل هنجار شکني ها بايستد

فعال رسانه اي در چهارمحال و بختياري گفت: نويسنده روزنامه قانون با زدن مطلب خود در خصوص شهيد حججي داعش رو خوشحال کرده است و وزارت ارشاد نيز بايد هرچه سريعتر مقابل اينگونه توهين ها بايستد.
اقدام روزنامه قانون آب به آسياب دشمن ریختن است/وزارت ارشاد مقابل هنجار شکني ها بايستد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ طهمورث فتاحي فعال رسانه اي در چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: اين حمله روزنامه قانون به سپاه يک حرکت ناجوانمردانه بود که به نظر مي رسد هدف آن رضايت استکبار، خوشحالي دشمنان و توهين به شهداي مدافع حرم است.

فتاحي با اشاره به اينکه شهدای مدافع حرم به صورت مخلصانه جان خود را در کف گرفته و نثار اين مرز و بوم مي کنند تصريح کرد: روزنامه قانون مطمئن باشد که شهيد حججي فردي بود که اگر مقاومت در برابر داعش نمي کرد داعش بلايي بدتر از سوريه بر سر ايرانيان مي آورد.

وي بيان داشت: عمليات غرورآفرين رزمندگان اسلام در مقاومت سوريه و عراق و اقدام به موقع دستگيري سربازان آمريکايي و بازداشت شدن آن ها ضربه محکمي به استراتژي هاي دشمن به خصوص داعش بود.

فتاحي به سخنان يکي از وزراي سابق آمريکا اشاره کرد و گفت: اين وزير ترس از اين دارد که اگر داعش نابود شود امپراطوري ايران شکل خواهد گرفت.

وزارت ارشاد جلو اينگونه هنجارشکني ها را بگیرد

فعال رسانه اي در چهارمحال و بختياري گفت: ايستادن و مقاومت کردن ايراني ها در مقابل آمريکا و داعشي ها امري بسيار ارزشمند و نيکويي است.

فتاحي بيان داشت: روزنامه نگاران و تحليل گراني که اقدام موشکي سپاه را زير سوال برده و شهادت شهيد حججي را به خاطر همين امر دانسته اند بدانند افرادي حقير بيش نيستند.

وي به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص حمله موشکي سپاه نيز اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبري حمله موشکي سپاه را کاري بسيار بزرگ و ارزشمند داست و مدال افتخار را نصيب آن کرد.

فتاحي يادآور شد: روزنامه قانون با زدن مطلب خود در خصوص شهيد حججي رفتاري بسيار ناپسند و توهين آميزي داشت که موجب خوشحالي داعش گرديد.

وي با بيان اينکه وزارت ارشاد بايد مقابل اينگونه هنجارشکني ها از سوي مطبوعات بایستد اذعان داشت: اگر وزارت ارشاد مقابل نشر چنين مطالبي در روزنامه ها نباشد ممکن است جريانات همسو آن ها مطالب بدتر را نشر دهند و اين موجب اعتراض همه ايرانيان مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۸:۴۱

19 Jan 2020