۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۰۷۲۰
امام جمعه اردل:

دفاع مقدس دفاع ازقداست اسلام و ايران بود

امام جمعه شهر اردل گفت:هفته دفاع مقدس حرکت ملي در راستاي دفاع از ارزشهاي انقلاب اسلامي بود.
دفاع مقدس دفاع ازقداست اسلام و ايران بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت يادو خاطره شهداي دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، يادآور دلاورمردي، جانفشاني و رشادت رزمندگان جان بر کف و آزادگان و شهيدان است که براي حفظ انقلاب اسلامي از جان خود مايه گذاشتند.

سلمان پور با بيان اينکه هفته دفاع مقدس حرکت ملي در راستاي دفاع از ارزشهاي انقلاب اسلامي بود اظهار کرد: شهيدان و رزمندگان در هشت سال جنگ تحميلي با فداکاري و از جان گذشتگي خود به جهانيان و از جمله امت اسلامي نشان دادند که اگر همگي با سلاح ايمان و اراده و با توکل به خدا در برابر دشمنان بسيج شوند مستکبران شکست مي خورند.

وي افزود:رزمندگان دفاع مقدس، کساني بودند که در سال هاي جنگ با احساس تکليف و لبيک به امام زمان خود براي نسل هاي بعدي راه مبارزه با استکار را به ارمغان آوردند

سلمان پور تاکيد کرد: دفاع مقدس بايد نهادينه شود و فرهنگ آن روزهاي حماسي و دلاوري را براي توسعه و پيشرفت خودمان در عرصه هاي مختلف اين انقلاب به کار ببريم.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته از مسئولين خواست براي تبيين فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تلاش کنند و اين فرهنگ را به جوانان انتقال دهند.

سلمان پور با اشاره به برگزار ي کنسرت غير مجاز اخير در شهرکرد و انتقاد شديد از اين کنسرت بيان کرد:برگزار کننگان کنسرت غير مجاز در شب عيد غدير در شهرکرد مورد غضب امام زمان (عج) و شهدا مي شوند چوم اين کنسرت ها باعث بي بند و باري در جامعه مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۵:۲۰

1 Jan 2020