۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۱۳۷۱۰

پیاده روی کارکنان نظامی و انتظامی شهرستان ها در هفته سلامت

به گزارش جهانبین نیوز، همزمان با هفته سلامت کارکنان سپاه های نواحی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان ، کوهرنگ و کیار ضمن پیاده روی همگانی و کوهپیمایی دسته جمعی هفته سلامت را گرامی داشتند.
پیاده روی کارکنان نظامی و انتظامی شهرستان ها در هفته سلامت
پیاده روی کارکنان سپاه ناحیه و نیروی انتظامی بروجن
همزمان با هفته سلامت، اردوی پیاده روی کارکنان سپاه ناحیه بروجن و همچنین کاکنان نیروی انتظامی این شهر  به سمت امام زاده عبدالله سورک برگزار شد.
صحنعلی عکاشه معاون تربیت بدنی ناحیه بروجن با اعلام این خبر گفت: پس از رسیدن کارکنان به امام زاده عبدالله و زیارت قبور شهدای روستای سورک، دعای پر فیض زیارت عاشورا در آستانه مبارک امام‏زاده بر گزار قرائت شد.
وی، هدف از برگزاری این پیاده روی را گرامیداشت هفته سلامت و حفظ آمادگی جسمانی کارکنان در خصوص تحقق اهداف و برنامه های تربیت بدنی و بهداشت و درمان بیان کرد .



همایش پیاده ‏روی کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد برگزار شد

 همایش پیاده روی پایوران سپاه ناحیه شهرکرد با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مسافت هشت کیلومتر از پلیس راه سامان تا پل زمانخان برگزار شد.
در این همایش فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: هفته سلامت فرصتی است، برای بازنگری در سلامت فردی و اجتماعی و برگزاری این قبیل همایش ها و فعالیت بدنی به بهره گیری از طبیعت کمک می کند.
مهران مرادی افزود: پیاده روی نه تنها خستگی جسمی را از تن پاک می کند؛ بلکه از لحاظ روحی و روانی به کمک انسان می آید تا با تجدید قوا به درستی به فعالیت خود ادامه دهد.
وی، در پایان هدف از این پیاده روی را گرمی داشت هفته سلامت در سال (اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی)، حفظ سلامت و آمادگی جسمانی کارکنان و بالا بردن روحیه نشاط و شادی عنوان کرد.
گفتنی است: همایش پیاده روی پایوران سپاه ناحیه شهرکرد با همکاری تربیت بدنی و بهداری این ناحیه به مسافت ۸ کیلومتر از پلیس راه سامان تا پل زمانخان در حاشیه زاینده رود برگزار شد.


همایش پیاده روی عمومی کارکنان نیروی انتظامی و سپاه ناحیه لردگان
به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، همایش پیاده روی عمومی کارکنان کادر و وظیفه سپاه ناحیه لردگان از مقابل سپاه به سمت منبع آب لردگان به طول ۷ کیلومتر برگزار شد.
مسئول مرکز تربیت بدنی ناحیه لردگان گفت: این برنامه ورزشی با حضور کارکنان کادر و وظیفه ناحیه از محل ستاد ناحیه مقاومت بسیج لردگان به طول ۷ کیلومتر تا تپه منبع آب شهرستان برگزار شد.
محمد حاتمی افزود: این برنامه با همکاری بهداری و مرکز تربیت بدنی سپاه ناحیه لردگان با هدف گرامیداشت هفته سلامت و بالا بردن مهارت و توان جسمانی و نشاط نیروهای ناحیه برگزار گردید.
گفتنی است: در پایان این همایش پیاده روی به هفت نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.



تست سلامت جسمانی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار
به مناسبت هفته سلامت تست سلامت جسمانی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار گرفته شد .
 مسئول بهداری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار در حاشیه این برنامه با اشاره به شعار امسال هفته سلامت با عنوان " موجودات ریز ، تهدیدات بزرگ " ؛ گفت: تست اندازه گیری BMI ( محاسبه توده بدنی ) قد ، وزن ، فشار خون و قند خون از کلیه کارکنان رسمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار گرفته شد .
احمد رضا آرمان افزود: برخی از افراد به ضرورت ارزیابی سلامت خود اعتقادی ندارند و تا زمانی که بیماری به سراغشان نیاید از انجام هرگونه بررسی وضعیت سلامت خود دوری می کنند.
آرمان خارنشان کرد: بیماری نهفته ای که اکثر کارکنان از آن بی خبر هستند فشار خون می باشد و دارای هیچ گونه علامتی نیست و دلیل خطرناک بودن آن نیز بی نشان بودن آن است .
وی افزود: براساس آمار ها ۱۹ درصد مردم فشار خون بالا دارند یعنی از هر ۵ نفر یک نفر دارای این بیماری نهفته در بدن است .
آرمان تنها راه آگاهی از فشار خون را چک کردن منظم فشار خون عنوان کرد و گفت: مصرف غذاهای شور، مواد غذایی پر چرب و گوشت قرمز از عوامل مهم بالا رفتن فشار خون می باشد .

کارکنان سپاه ناحیه شهرستان کوهرنگ به مناسبت هفته سلامت و روز جهانی بهداشت به ارتفاعات زردکوه صعود کردند.IMG 3244

                                                                                                                                                                                           یوسف احمدی مسئول بهداری سپاه ناحیه کوهرنگ ضمن تبریک هفته سلامت و روز جهانی بهداشت به شعار سال جهانی بهداشت اشاره کرد و گفت: این کوهپیمایی در راستای بوجود آمدن روحیه ورزشی در بین همکاران و به مناسبت هفته سلامت اجرا شد و کارکنان سپاه کوهرنگ به ارتفاعات کوهرنگ صعود کردند.

احمدی در ادامه گفت: بایستی با  خودمراقبتی  که گام اول سلامت است از مراجعات غیر ضروری به پزشکان خوداری کنیم و این جز با ورزش و تغذیه سالم میسر نخواهد شد.
IMG 3251IMG 3244IMG 3262

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۰:۳۴

27 Dec 2019