:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> شهرستان بن آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۷۷۶۰
فرماندار بن:

شهرستان بن آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است

فرماندار شهرستان بن گفت: براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي و رفاه حال مسافران عزيز، ۱۲ محل اسکان را آماده‌سازي و تجهيز کرده‌ايم.
شهرستان بن آماده پذيرايي از مسافران نوروزي است
به گزارش جهانبین نیوز، کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: یازده مرکز آموزشي با ظرفيت اسکان بيش از 2 هزار نفر و يک واحد خانه معلم با ظرفيت اسکان ۲۰۰ مسافر برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بن تجهيز و آماده‌سازي شده است.

اکبريان از پاک‌سازي و آماده‌سازي مکان هاي تفريحي و گردشگري اين شهرستان خبر داد و گفت: گرداب بن، ۴۴ کيلومتر ساحل رودخانه زاينده‌رود، منطقه حفاظت شده شيدا با ۲۴ هزار هکتار وسعت، قلعه تاريخي و حمام بن و امامزادگان باباپيراحمد، روستاهاي هدف گردشگري بارده و جمارلو از مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري و تاريخي اين شهرستان به شمار مي‌رود.

وي ادامه داد: همچنين براي رفاه حال مسافران نوروزي که به اين شهرستان سفر مي‌کنند، براي اصناف و خبازي‌ها ساعات کشيک در نظر گرفته شده و اقلام و مواد غذايي لازم نيز پيش‌بيني و تهيه شده است.

فرماندار شهرستان بن تصريح کرد: صنعت خاتم‌کاري يکي از مهم‌ترين صنايع دستي اين شهرستان مي‌باشد، و با برپايي بازارچه صنايع دستي در محل گرداب بن، تلاش مي‌شود تا ضمن معرفي صنايع دستي به مردم کشور، زمينه رونق اقتصادي شهرستان نيز فراهم شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۵:۱۷

31 Dec 2019