۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۲۸۷۵۰

کارگاه آموزشي کارآفريني در شهربن برگزار شد

کارگاه آموزشي کارآفريني با حضور دکتر طايي مشاور اقتصادي، کارآفريني و اشتغال وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و هيئت همراه در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد.
کارگاه آموزشي کارآفريني در شهربن برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ،کارگاه آموزشي کارآفريني با حضور دکتر طايي مشاور اقتصادي، کارآفريني و اشتغال وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و هيئت همراه در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد.

روح الله آذري بني مدير عامل موسسه مردم نهاد پويا دستان جوان، گفت: با توجه به اهداف موسسه در حوزه علمي و کارآفريني و با همکاري نمايندگي اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي اين دوره برگزار مي شود.

وی در ادامه افزود: در روز چهارشنبه کارگاه آموزشي ايده تا کسب و کار در دو نوبت صبح ( ۸ الي ۱۲) و بعد از ظهر (۳ الي ۷) ويژه جوانان و دانش آموختگان برگزار و در روز پنجشنبه کارگاه آموزشي تامين مالي خرد، کسب و کار خرد ويژه مسئولين برگزار شد.

آذري ضمن ابراز خرسندي از برگزاري اين کلاس آموزشي کار آفريني دو روزه اعلام داشت: کارگاه آموزشي کارآفريني به اين شکل براي اولين بار در سطح شهرستان برگزار مي گردد و از لحاظ علمي در سطح بالاي کشوري مي باشد و در پايان به علاقمندان نيز گواهي شرکت در دوره اعطا خواهد گرديد.

وی در پايان از مسئول نمايندگي تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان بن مهندس داودي و همچنين اعضاي موسسه پويا دستان جوان بن جهت برگزاري اين دوره آموزشي تقدير و تشکر نمود.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۱:۳۳

26 Dec 2019