۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۳۸۸۰

۱۲ فروردين سالروز شکل‌گیری حکومت اسلامی ایران برمبنای مردم سالاری است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: حکومت اسلامي در ايران بر مبناي مردم سالاري شکل گرفت و حکومت پادشاهي براي هميشه برچيده شد اکنون ملت ايران آزادانه و تحت هيچگونه فشاري مسئولين عالي رتبه کشور را با آراي خود انتخاب مي کنند و اين ديپلماسي ايران را نشان مي دهد.
۱۲ فروردين سالروز شکل‌گیری حکومت اسلامی ایران برمبنای مردم سالاری است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران و تبريک فرارسيدن ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب، ماه خداوند متعال محسوب مي‌شود و از برکات بي‌نظير و معنويت خاصي برخوردار است.

بهرامي تصريح کرد: ماه رجب، ماه پربرکتي است و مناسبت‌هاي زيادي را در دل خود جاي داده و اعمالي در اين ماه وجود دارد که ثواب و اجر و پاداش آن با هيچ ماهي برابر نيست.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت ۱۲ فروردين گفت: ۱۲ فروردين، روز اقامه عدل بوده که براساس اعتقادات و جهانبيني ملت ايران شکل گرفته است.

بهرامي افزود: ۱۲ فروردين، روزي است که نظام شاهنشايي ۲۵۰۰ ساله طعم تلخ شکست را از ملت ايران چشيد و سلطه استکبار جهاني و متحدانش از ايران رخت بر بست.

وي گفت: حکومت اسلامي در ايران بر مبناي مردم سالاري شکل گرفت و حکومت پادشاهي براي هميشه برچيده شد اکنون ملت ايران آزادانه و تحت هيچگونه فشاري مسئولين عالي رتبه کشور را با آراي خود انتخاب مي کنند و اين ديپلماسي ايران را نشان مي دهد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۳۷

13 Jan 2020