۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۰۸۲۰
فرمانده سپاه قمر بني هاشم(ع) استان:

انقلاب اسلامي هميشه نيازمند امام شناسي و تبعيت از ولي فقيه است

سردار سليماني گفت: در اين مقطع از زمان که دنيا براي فروپاشي نظام جمهوري اسلامي به سردمداري آمريکا متحد شده است، ضرورت امام شناسي و بصيرت آگاهانه بيش از پيش روشن مي شود.
انقلاب اسلامي هميشه نيازمند امام شناسي و تبعيت از ولي فقيه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سردار رضا محمد سليماني در جمع پرسنل فضاي مجازي سپاه چهارمحال و بختياري، ضمن تبريک دهه فجر انقلاب اسلامي و تقارن آن با سالروز عمليات والفجر۸، گفت: قرن ۲۰ و ۲۱ چشم اندازي گسترده براي ملل آزاده جهان شده است چرا که در هر جاي اين جهان نداي مردانگي، ظلم ستيزي و حرکت ضد استکباري به ميان مي آيد، به برکت جمهوري اسلامي ايران بوده است.

وي اظهار داشت: خداوند متعال براي اينکه برتري يک نظام را به همگان نمايان کند، دشمن او را بزرگ تر قرار مي دهد و در اين مقطع از زمان که دنيا براي فروپاشي اين نظام به سردمداري آمريکا متحد شده اند ضرورت امام شناسي و بصيرت آگاهانه بيش از پيش روشن مي شود.

سليماني گفت: خواستگاه و مبداء انقلاب اسلامي از سه عنصر مردم با بصيرت، اسلام و رهبري آگاه تشکيل شده است.

وي افزود: اعتقاد به دين مبين اسلام با مبناي قرآن بود که به صورت مستحکم در برابر ظلم ايستاد و تمامي حرکت هاي دشمنان ۳۶ ساله انقلاب اسلامي را همچنان خنثي نموده است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري بيان داشت: اين انقلاب با داشتن مردمي هوشيار و مطيع داراي نعمتي بزرگ و وصف ناشدني توانست مرز حق و باطل را در جهان تفکيک کند .

رضامحمد سليماني ادامه داد: يکي از نعمت هاي بزرگ انقلاب ، نعمت رهبري است که اگر اين انقلاب بدون رهبر شکل مي گرفت، به زودي از بين رفته و به تکامل امروزي نمي رسيد.

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۹:۳۵

3 Jan 2020