۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۳۵۰۴۰
عضو هيات علمي و استاد دانشگاه:

طرح جديد سناي آمريکا عليه ايران نقض آشکار برجام است

عضو هيات علمي و استاد دانشگاه گفت: طرح جديد سناي آمريکا عليه ايران نقض آشکار برجام است و بار ديگر بدعهدي آمريکا را براي جهانيان آشکار کرد.
طرح جديد سناي آمريکا عليه ايران نقض آشکار برجام است
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر خدادادي عضو هيات علمي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به تصويب طرح جامع تحريم‌ها توسط مجلس سناي آمريکا تأکيد کرد: بدعهدي آمريکا از روز اول معلوم بود و آن‌ها هيچ‌وقت به تعهدات خود عمل نخواهند کرد که اين موضوع نشان مي‌هد با دولت آمريکا بايد با زبان زور و تهديد حرف بزنيم.

خداداي بابيان اينکه وزير امور خارجه آمريکا آشکارا مي‌گويد از انتقال مسالمت‌آميز قدرت در ايران حمايت مي‌کنيم افزود: چون آن‌ها از توان نظامي ما آگاه هستند و نمي‌توانند با زور نظامي بر ما مسلط شوند، مي‌خواهند با فشار از خارج و افزايش تحريم و استفاده از نيروهاي نفوذي به مقصد خود برسند.

وي در ادامه تصريح کرد: اين‌گونه سخنان از يک مقام رسمي آمريکا خود گواهي بر صحت فرمايشات مقام معظم رهبري است که گفته بودند دعواي ما با آمريکا حقوق بشري و انرژي هسته‌اي نيست؛ لذا عناصر نفوذي را بايد در دستگاه‌هاي ذي‌ربط پيدا کنند و به مردم معرفي کنند.

اين پژوهشگر شعار مرگ بر آمريکا را حق مردم ايران دانست و اظهار داشت: چون دولت آمريکا دنبال نابودي ما است و رسماً هم اين موضوع را اعلام مي‌کند، لذا مردم ايران هم دنبال نابودي و اضمحلال دولت آمريکا است و تا اين امر محقق نشود از شعار استراتژيک انقلاب اسلامي که شعار «مرگ بر آمريکا» است، دست نخواهد کشيد.

وي گفت: برخي از مسولان که تحصيل کردگان خارج از کشور خصوصا کشور آمريکا و انگليس هستند معتقد و اصرار دارند که با گفتگو مي شود با آمريکا و انگليس کنار آمد ولي بايد چنين اشخاصي آگاه شوند و به خود بيايند و ببينند که دشمن با زير پا نهادن قوانين ديپلماتيک، شفاف حرف مي‌زند، ما هم بايد شفاف موضع بگيريم و روحيه انقلابي خود را نشان بدهيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۰:۲۳

13 Feb 2020