۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۲۳۰۷۰
لهراسب سليماني گفت:

همه ما مي بايست کار فراموش شده امر به معروف و نهي از منکر را جدي بگيريم

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان فارسان گفت: همه ما مي بايست کار فراموش شده امر به معروف و نهي از منکر را جدي بگيريم و در پايگاه ها بر اين مقوله تمرکز کنيم به خصوص در ايام ماه مبارک رمضان حضوري محسوس داشته باشيم.
همه ما مي بايست کار فراموش شده امر به معروف و نهي از منکر را جدي بگيريم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان دومين همايش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج شهرستان فارسان در محل حسينيه اين ناحيه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار لهراسب سليماني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در اين همايش گفت: همه ما مي بايست کار فراموش شده امر به معروف و نهي از منکر را جدي بگيريم و در پايگاه ها بر اين مقوله تمرکز کنيم به خصوص در ايام ماه مبارک رمضان حضوري محسوس داشته باشيم.

سليماني در ادامه به بحث دجالواره اشاره کرد و آگاه سازي و بيان حقيقتها و مشکلات و معضلات ماهواره به مردم را از وظايف حاضرين در جلسه خواند و بيان داشت: در رابطه با اين بلاي خانمان سوز همه ما مسئوليم به عنوان خواص فرهنگي شهرستان به تبيين معضلات و تاثيرات منفي آن براي مردم بپردازيم و هرچند يکي دوسالي است برنامه هايي براي اين موضوع در حال انجام است ولي نياز به کوشش بيشتر دارد.

در ادامه اين برنامه حجت الاسلام يعقوبي، رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان به تشکيل شوراي فرهنگي در پايگاه هاي مساجد اشاره کرد و گفت: بايد در هر مسجد شوراي فرهنگي تشکيل شود و اين شورا با محوريت و مسئوليت امام جماعت به ارائه طرح هاي فرهنگي براي حل مشکلات فرهنگي موجود بپردازند.

وي در ادامه به فريضه امر به معروف و نهي از منکر اشاره کرد و خواستار حضور مشهود افراد در اجراي آن به خصوص در ماه مبارک رمضان شد.

يعقوبي به دغدغه مندي هيئات امناي مساجد و فرماندهان پايگاه ها نسبت به امامان جماعت مساجد اشاره کرد و از اعزام مبلغين از استان قم و ديگر استان ها به اين شهرستان خبر داد.

يادآوري مي شود در ادامه اين همايش نمايندگاني از هيئت امنا، فرماندهان پايگاه ها و ائمه جماعت به بيان انتقادات، پيشنهادات و راهکاراهاي خود پرداختند.


انتهای پیام1020ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۵:۲۶

4 Jan 2020