۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۹۴۶۰
امام جمعه لردگان:

دشمن بيکار ننشسته و هر بار به فکر توطئه‌اي است

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته لردگان گفت: دشمن بيکار ننشسته است و هر بار به فکر توطئه اي است، لازم است سطح آگاهي، دانش و بينش خود را بالا ببريم تا بتوانيم جلوي توطئه هاي دشمن سربلند باشيم.
دشمن بيکار ننشسته و  هر بار به فکر توطئه‌اي است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با توصيه به روزها و شب هاي باقي مانده ماه مبارک رمضان گفت: در روزهاي پاياني نهايت استفاده را داشته باشيد، انس با قرآن و دست‌گيري از فقرا و بيچارگان که سفارش ائمه ما هستند را فراموش نکنيد و به نحوی استفاده کنيد از اين چند شب که وقتي ماه مبارک رمضان تمام شد غبطه نخوريم.

وي ضمن تقدير و تشکر از مردم شهرستان لردگان به جهت حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس گفت: روز قدس روز ايستادگي و مقاومت در برابر زورگويان و مستکبران و روز دفاع از مردمي است که عده اي مي‌خواهند به زور انها را از سرزمين مادري خود بيرون کنند.

تاج زاد گفت: دشمن بيکار ننشسته است و هر بار به فکر توطئه اي است و لازم است ما سطح آگاهي، دانش و بينش خود را بالا ببريم تا بتوانيم جلوي توطئه هاي دشمن سربلند باشيم.

وي افزود: ان شاالله روزي پيروزي فلسطين را جشن خواهيم گرفت و به همه نشان خواهيم داد که حق و حقيقت هميشه پيروز است و ظلم هيچگاه باقي نخواهد ماند.

تاج زاد در پايان به 20 خرداد شهادت آيت الله سعيدي و 22 خرداد رحلت علامه مجلسي نيز اشاراتي داشتند.

انتهاي پيام1026ج /630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۵:۵۸

3 Jan 2020