۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۲۹۹۲۰
نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

عمليات اجرايي کمربندي سامان – شهرکرد تا پايان سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي از طرح‌هاي باقي مانده عمراني در حال اجرا بازديد کردند.
عمليات اجرايي کمربندي سامان – شهرکرد تا پايان سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر اردشير نوريان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما، با بیان اینکه، در سفر به شهرستان سامان که باحضور جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني از طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني شهرستان سامان ازجمله ديدار و بررسي مشکلات کشاورزان در شرکت تعاون روستايي عمان ساماني، روند اجراي تصفيه‌خانه آب شرب سامان، مراحل عملياتي اجراي کمربندي سامان–شهرکرد، مجتمع گردشگري آموزش و پرورش در روستاي چم‌عالي سامان، روند اجراي دهکده المپيک در روستاي شوراب کبير، طرح‌هاي کشاورزي اميرالمومنين (ع) بازدید صورت گرفت.

وي گفت: تصفيه‌خانه روند کندي را طي مي‌کند و نيازمند اعتبارات استاني و ملي مي‌باشد و  نزديک به ۶ ميليارد کسري بودجه برای آن داریم که اميدواريم اين مبلغ را تامين کنيم و با خروجي آب شرب سالم روبرو شويم.

دکتر نوريان در بازديد از مجموعه گردشگري آموزش و پرورش در روستاي چم‌عالي سامان گفت: مجموعه گردشگري که در روستاي چم‌عالي قرار گرفته است از موقعيت بسيار خوبي برخوردار است که متاسفانه تاسيسات و ابنيه کاري که مي‌بايست از قبل انجام مي‌گرفته انجام نگرفته است.

وي افزود: از عمليات اجرايي کمربندي سامان–شهرکرد هم بازديد کرده‌ام که خدار و شکر روند خوبي را طي مي‌کند  و نهايتا تا پايان سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وی اذعان داشت: شهرستان سامان در روزهاي پاياني هفته شاهده مسافران و گردشگران زيادي مي‌باشد و جاده شوراب مکمل ترافيکي شهرستان محسوب مي‌شود و رينگ ترافيک سامان است که اميدواريم با اجراي اين طرح مشکل ترافيک حل شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۵:۲۳

28 Dec 2019