۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۲۲۹۹۰
معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) :

مذاکرات فتح الفتوحي براي کشور پديد نمي آورد/ باوجود اقتصاد مقاومتي نياز به نتايج مذاکرات نيست

معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) :اگر در سال هاي قبل اقتصاد مقاومتي را در کشور پياده مي کرديم نتايج مذاکرات براي ما اهميتي نداشت، مذاکرات فتح الفتوحي براي جمهوري اسلامي پديد نمي آورد.
مذاکرات فتح الفتوحي براي کشور پديد نمي آورد/ باوجود اقتصاد مقاومتي نياز به نتايج مذاکرات نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سرهنگ سعيدی معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان در مراسم توديع و معرفي مسول بسيج رسانه، نقش رسانه ها را در تبيين دستاوردهاي نظام و گفتمان رهبري، شاخص عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتي يکي از گفتمان هاي مقام معظم رهبري است که رسانه ها در فرانمايي و تبيين آن بايستي بيش از پيش کار کنند.

سعيدي افزود: گفتمان اقتصاد مقاومتي بايد به يک گفتمان ملي تبديل شود و صاحبان انديشه جرات اين را نداشته باشند که مسائل اقتصادي را به رفع تحريم ها از سوي غرب گره بزنند.

وي بيان داشت: رسانه هاي کشور همچنان نتوانسته اند در نهادينه کردن اقتصاد مقاومتي در سطوح ملي و استاني رضايت بخش عمل کنند.

اين مقام مسول در سپاه چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: سياست خارجي، همدلي و هم زباني ملت و مردم و شهامت و مقاومت مردم در مقابل فشار دشمن ، از جمله مواردي است که رسانه ها بايد به آن بپردازند.

سعيدي در خصوص ابعاد شخصيتي امام خميني(ره) گفت: ايشان استکبارستيزترين فرد  بعد از ائمه و پيامبران در طول تاريخ بشر بودند و بهتر از هر سياستمداري مي دانست که با بيگانگان چه برخوردي داشته باشد.

وي افزود: امام بارها مي فرمود" اگر بند بند ما را جدا کنند و سرمان را بالاي دار برند و زن و بچه هاي ما را به آتش بکشانند، هرگز امان نامه دشمن را امضا نمي کنيم".

معاون اجرايي سپاه حضرت  قمر بني هاشم (ع) استان تصريح کرد: بايد براي مردم ترسيم شود که اگر مذاکرات به توافق برسد يا نرسد اتفاقي نيفتاده است و نبايد در اين خصوص ناراحت شده يا جشن بگيريم .

وي با اشاره به اينکه مذاکرات تاثيري در روند اقتصادي کشورمان ندارد افزود: وظيفه مطبوعات و رسانه هاست که بي سرانجامي و عدم تاثيرگذاري نتايج مذاکرات بر کشور را بر همگان تبيين کنند.

به گزارش  بام ايران خبر در مراسم امروز که در فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، سيد عبدالله علوي توديع و زين العابدين سيفي به عنوان مسول بسيج رسانه استان معرفي شد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۱:۴۱

25 Jan 2020