۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۰۱۷۰
همزمان با سومين روز از گراميداشت هفته دولت

طرح شهيد دکتر رهنمون در اردل کليد خورد

همزمان با سومين روز از گراميداشت هفته دولت طرح شهيد دکتر رهنمون در راستاي اعتلاي بسيج و خدمات‌رساني مستمر به مناطق محروم و کم برخوردار شهري و روستايي شهرستان اردل آغاز به کار کرده است.
طرح شهيد دکتر رهنمون در اردل کليد خورد
به گزارش جهانبین نیوز، مهين غفاري مسئول سازمان بسيج جامعه پزشکي استان چهارمحال و بختياري در اولين جلسه هماهنگي طرح شهيد دکتر رهنمون که با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه ناحيه و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد اظهار داشت: طرح شهيد دکتر رهنمون در راستاي اعتلاي بسيج و باهدف خدمت‌رساني مستمر، منظم و قابل رصد به مناطق محروم و کم برخوردار صبح امروز همزمان با سومين روز از گراميداشت هفته دولت با همکاري کليه نهادهاي مسئول در حوزه سلامت ازجمله کانون‌هاي بسيج جامعه پزشکي استان، سپاه ناحيه شهرستان اردل و شبکه‌ بهداشت و درمان در شهرستان اردل آغاز به کار کرده است.




غفاري افزود: در اين طرح دو تيم پزشکي سازماندهي شده‌اند که بر اساس موقعيت جغرافيايي که از بيشترين محروميت برخوردار دارند، اهدافي براي هر تيم مشخص‌شده که در اين مناطق بر اساس اعلام نظر شبکه‌ بهداشت و درمان و سپاه ناحيه اقدام کنند.

وي با بيان اينکه اين طرح يک بازه زماني سه ساله دارد عنوان کرد: طي اين سه سال علاوه بر خدمات‌رساني توسط تيم‌ها، ميزان ارتقاء سطح سلامت مناطق هدف مورد ارزيابي و پايش قرار مي‌گيرد.


مسئول سازمان بسيج جامعه پزشکي استان چهارمحال و بختياري بيان کرد: خدمات بهداشتي، درماني و روانشناسي توسط تيم‌هاي اعزامي ارائه مي‌شود و در اين طرح رويکرد تيم‌ها بيشتر متمرکز بر ايجاد رابطه‌اي نزديک و صميمي بين درمانگر و بيمار است.

دکتر غفاري بابيان اينکه اين طرح ازجمله طرح‌هاي اعتلاي بسيج است خاطرنشان کرد: اميدواريم در اين بازه زماني مشخص تحولي از اين طرح در سطح سلامت جامعه و شيوه‌هاي درمان و سبک زندگي ايراني اسلامي را شاهد باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۰:۰۲

27 Dec 2019