۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۸۱۱۰

سامانه GIS در شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري راه اندازی شد

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري از راه اندازي سامانه GIS در اين شركت خبر داد
سامانه GIS  در شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري راه اندازی شد
علیرضا شفیع‌زاده مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبین نیوز، از طراحي ،پياده سازي و راه اندازي سامانه GIS سامانه تحت وب یکپارچه GIS با قابلیت اتصال به سامانه MIS در اين شركت خبر داد و افزود: از جمله قابلیت های این سامانه ورود داده های مکانی و داده های توصیفی کل شهرک ها و نواحی صنعتی (ایجادی و انتقالی) استان با ساختار GIS است و خروجی این سامانه بسیار متنوع و حتی قابلیت تحلیل اطلاعات وارده را به کاربران خاص را فراهم نموده و به طور مثال می توان در هر لحظه اطلاعات وارد شده ذیل را به صورت مکانی و توصیفی ( جدول و نموداری) رصد کرد.

شفيع زاده اظهار كرد: تعداد ، مساحت قطعات واگذاری و باقی مانده مساحت ساخت و ساز ، میزان و تعداد انشعاب آب ، برق، گاز مصرفی واحد های مستقر و همچنین تاسیسات عمومی زیر بنائی احداثی و باقی مانده را که از ازبیلت ها استخراج خواهد شد را در هر شهرک مشاهده کرد.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري افزود:در مرحله اولیه شرکت شهرک های صنعتی چهار محال و بختياري در سامانه اطلاعات مکانی شهرک های صنعتی ایران (WebGIS) ،اطلاعات پانزده شهرک و ناحیه صنعتی استان(شهرکرد ،بروجن ،بن ،هفشجان ،فرخشهر ،جونقان ،سامان (۱) ، سامان (۲) ،کوهرنگ ،تشنیز ،وردنجان ،دستگرد ،گندمان ،بلداجی ،لردگان (سندگان) را الارغم مشکلات موجود ، بار گذاری نموده و ۶ شهرک و ناحیه صنعتی باقی مانده پس از تكميل اصلاعات نسبت به بارگذاری آنها نيز اقدام خواهد شد.

وي با بيان اينكه از چندی پیش مقدمات اجرائی شدن مرحله دوم سامانه اطلاعات مکانی شهرک های صنعتی ایران (WebGIS) که همان ورود اطلاعات توصیفی شهرک ها و نواحی صنعتی است شروع شده است ،گفت:
اين مرحله به دو بخش تقسیم خواهد شد:1- بخش نخست: از ورود اطلاعات توصیفی مانند حدود اربعه اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی است که در سامانه MIS و اطلاعات دیگر مثل میزان انشعاب و تاریخ برقراری برق و آب و.. که در سامانه GIS پیش بینی و توسط کارشناسان برنامه ریزی با سطح دسترسی که با معرفی مدیر قسمت تعریف خواهد شد انجام خواهد گرفت.

۲- بخش دوم:اين بخش را کارشناسان و ناظران هر شهرک که ورود اطلاعات ازبیلت شهرک ها و نواحی صنعتی را با ساختار تعریف شده از پیمانکار دریافت و پس از کنترل از صحت ازبیلت ، درسامانه وارد خواهند نمود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۳۹

27 Dec 2019