۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان گفت: امروزه انواع فشارها به مردم و مسئولين با يک جنگ هوشمندانه ترکيبي شامل جنگ نرم و جنگ نيمه سخت بر مسئولين و مردم وارد مي کنند و مي خواهند به هر نحوي ايران را شکست بدهند.
فشار اقتصادي، فشار رواني و آشوب نقشه‌ مهم دشمن علیه ایران است/ آمريکا با چهره منفور خود چگونه ادعاي حمايت از حقوق بشر دارد؟
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: خداوند فرموده کسي که تقوا داشته باشند راه رهايي از مشکلات را براي او فراهم مي کند، در تنگاها دست او را مي گيرد و او را از شر مشکلات نجات مي دهد.
 
تاج زاد، با اشاره با دشمني هاي آمريکا و استکبار که درباره ايران دارد تاکید کرد: در طول چهار ده انقلاب اسلامي روزي نبوده که استکبار جهاني خصوصا آمريکا و غرب عليه ملت ايران کاري نکرده باشند.
 
وي افزود: استکبار جهاني  بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران نهايت تلاش و اقدامات خبيثانه خود را عليه انقلاب ما کرده، حمايت از منافقين، تشويق صدام به حمله به ايران، حمله به کشتي هاي نفتي ما، حمله به هواپيماي مسافر بري ما، ترورها  حمايت از تجزيه طلبها و... اما به لطف خدا و همراهي مردم و رهبري فرزانه انقلاب شکست خوردند و ناکام شدند.

امام جمعه لردگان بيان داشت: امروزه انواع فشارها به مردم و مسئولين با يک جنگ هوشمندانه ترکيبي شامل جنگ نرم و جنگ نيمه سخت بر مسئولين و مردم وارد مي کنند مي خواهند به هرنحوي ايران را شکست بدهند.

خطيب جمعه لردگان گفت: فشار رواني، اقتصادي  و آشوب افکني، اين سه ظلع جنگ اساسي است که دشمن به راه انداخته است تا نظام جمهوري اسلامي را از بين ببرد.

وي با اشاره به سخن مقام معظم رهبري گفت: معظم له فرمودند: الآن يک جنگ تمام عيار اقتصادي است که مدتهاست کليد خورده است.

امام جمعه لردگان گفت: در بعد ديگر با فشار رواني، ملت را مي خواهند دلسرد بکنند و يک جنگ رسانه اي به راه انداختند و جوري به مردم ما القاء مي کنند که آنچه دستاوردهاي انقلاب بوده مايعه ضرر شما بود، دارند القاء مي کنند که اگر انرژي هسته اي، توان دفاعي نداشته باشيد شما تحريم نمي شويد.

تاج زاد بيان داشت: تکميل کننده جورچين فشارهاي اقتصادي و رواني، آشوبها و اغتشاشات است اما متاسفانه توسط عده اي خودفروخته و حمايتهاي آشکار از اغتشاشگران اقدام به تعطيل کردن بازار مي کنند.

وي تصريح کرد: نقشه دشمن مشخص است مردم ايران و ملت هميشه در صحنه بايد امروز نقشه ترکيبي دشمن را با وحدت و انسجام از بين ببريم، اکنون دشمن متحد شدند عليه ملت ايران و دامن زدن به تفرقه و انسجام مردم و وحدت ملي براي عظمت کشورمان دست بدست هم بدهيم در برابر نقشه هاي دشمن به ايستيم و پوزه آنها را به خاک بماليم.

امام جمعه لردگان در ادامه گفت: بعضي مواقع خودمان باعث گراني مي شويم يک جوان 31 ساله 38 هزار سکه بهار آزادي خريداري کرده خوب اين احتکار و گراني و سوءاستفادها ست چرا مسئولين با محتکرين برخورد نمي کنند.

تاج زاد گفت: در بحث تکريم ارباب رجوع بعضا گزارشاتي مي رسد که کارمندان دولت با مردم خوب بر خورد نمي کنند کار انها را انجام نمي دهند از مسئولين ادارت مي خواهم که سريعا با اين موضوعات بر خورد کنند.

امام جمعه لردگان در پايان نيز به سالروز شهادت حضرت عبد العظيم حسني و روز صنعت و معدن و هفته مواد مخدر اشاراتي داشت.
 
انتهاي پيام1026ج /630ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۶:۵۳

2 Jan 2020