۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۱۷۶۸۰
مسؤل دفتر نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

حاکم شدن فرهنگ غدير حل المسائل بسياري از معضلات جامعه است

حاکم شدن فرهنگ غدير حل‌المسائل بسياري از معضلات جامعه است و ما بايد در تربيت خود و فرزندانمان از فرهنگ غدير غفلت نکنيم.
حاکم شدن فرهنگ غدير حل المسائل بسياري از معضلات جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر حجت الاسلام  سيدمصطفي هاشمي در جلسه ستاد برگزاري دهه امامت و ولايت استان با اشاره به روايتي از امام علي(ع) بيان داشت: قيمت شما فقط بهشت است و اگر خود را کمتر از بهشت بفروشيد ضرر کرده ايد.

هاشمي با اشاره به روايتي تصريح کرد: امروز کسي که قدر و قيمت خود را نداند دچار خسران و ضرر شده است و فقير و بيچاره کسي نيست که به نان شب محتاج است و در اوج فلاکت زندگي مي کند بلکه کسي که ولايت علي(ع) و اهل بيت(ع) را نداشته باشد فقير واقعي است.

وي افزود: متاسفانه چون ما به نبود امام و حجت خدا عادت کرده ايم ديگر آنگونه که بايد دغدغه نداريم.

هاشمي اظهار داشت: ياران امام علي نظير ميثم تمار به ما آموختند که محبت و پايبندي به اسلام و ولايت در شرايط سخت و حساس هنر است و ما بايد اين هنر را در زمينه حفظ نظام و انقلابي که به سختي و با خون دلها به دست ما رسيده است را داشته باشيم.

وي با اشاره به روايتي از پيامبر(ص) در خصوص رسالت رساندن پيام غدير براي همگان بيان داشت: صحت همه امور به مسئله ولايت بستگي دارد.

رئيس دفتر نماينده ولي فقيه در استان افزود: يکي از بلاهايي که خداوند بر سر کساني که ابايي از گناه کردن ندارند نازل مي کند اين است که ولايت و محبت علي(ع) را از آنان مي گيرد.

هاشمي تاکيد کرد: حاکم شدن فرهنگ غدير حل المسائل بسياري از معضلات جامعه است و ما بايد در تربيت خود و فرزندانمان از فرهنگ غدير غفلت نکنيم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۷:۴۲

31 Jan 2020