۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۳۰۷۹۳
نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ:

عزت و استقلال کشور را مديون خون شهدائیم

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ با بيان اينکه شهدا و خانواده هاي آن ها به ما آبرو و عزت بخشيدند، گفت: عزت و استقلال کشور را مديون خون شهدا هستیم.
عزت و استقلال کشور را مديون خون شهدائیم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام صادق نيکنام، نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ، با اشاره به ناامني هاي منطقه، امنيت کنوني کشور را به برکت خون شهدا دانست و گفت: شهدا بهترين مسير را براي رسيدن به لقاالله طي کردند.
 
حجه الاسلام نيکنام با بيان اينکه شهدا و خانواده هاي آن ها به ما آبرو و عزت بخشيدند، اظهار کرد: عزت و استقلال کشور را مديون خون شهدا هستیم.
 
در ادامه این مراسم امام جمعه کوهرنگ افزود: شهدا نه تنها آبروي محله و منطقه و استان هستند بلکه آبروي جهان اسلام هستند و دنياي اسلام به داشتن چنين فرزنداني افتخار کرده و می کند.

حجت الاسلام طباطبايي گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس دشمن تمامي تلاش خود را به کار برد از بمب هاي شيميايي گرفته تا تسليحات مدرن آمريکايي و صهيونيستي استفاده کرد تا انقلاب اسلامي را به يک انقلاب شکست خورده و ضعيف تبديل کند اما برخلاف ميل باطني آنها خداوند متعال با امدادهاي غيبي خود از انقلاب اسلامي که برگرفته از حرکت هيهات منا الذله حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و عواطف مردم حمايت کرد و آرزوي دشمنان اسلام را با شکستشان به ياس ونا اميدي تبديل کرد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۰:۵۵

26 Jan 2020