۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۳۳۷۶۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و روز مادر و روز زن

ای کاش جهان منزلت و جایگاه زن در ادیان آسمانی و اسلام را درک می‎کرد/ قیمت شما بهشت است، به کمتر از آخرت و بهشت معامله نکنیم

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) و روز مادر و روز زن همه عزّت و شوکت زن را به زهرائی زیستن دانست و گفت: مادران و زنان و دختران ایران زمین و مسلمان می‎دانند که همه فخر و بالندگی آنها اسلام عزیز است؛ همه ثروت ماندگارشان فاطمی بودن است؛ همه عزّت و شوکتشان به زهرائی زیستن و سبک زندگی کوثر قرآن را پیش‎رو داشتن است.
ای کاش جهان منزلت و جایگاه زن در ادیان آسمانی و اسلام را درک می‎کرد/ قیمت شما بهشت است، به کمتر از آخرت و بهشت معامله نکنیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین نکونام  نماینده ولی فقیه در چهارحال و بختیاری امروز به‌ مناسبت‌ فرارسیدن‌ سال‌روز ولادت‌ حضرت‌ فاطمه‌ زهرا (س) و روز مادر و زن پیامی‌ را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

السّلام علیک یا فاطمه الزّهراء، السّلام علیک ایتُها الحوراء الانسیّه یا بنت رسول الله و رحمة الله و برکاته
میلاد آن بانوی نور و رحمت بانوی کوثر قرآن مبارک باد. این روز موفور السّرور روز مادر و روز زن نامیده شده، به همه مادران و به همه بانوان و زنان و دختران صمیمانه تبریک می‎گویم.‎

ایکاش جهان درک می‎کرد و می‎فهمید که زن در ادیان آسمانی و اسلام عزیز چه منزلت و جایگاهی دارد.
ایکاش قدری به خود زحمت می‎داد و مروری بر قرآن‎کریم و مروری بر معارف‎ناب و عمیق اسلام و مروری بر سیره و سنّت پیامبر و ائمّه معصومین «علیهم‎السلام» داشت و می‎فهمید که همه شرافت و کرامت مرد اگر عروج یابد از زن نشأت می‎گیرد.

و می‎فهمید که زن و مرد در سِیر دنیوی و اخروی بسوی کمال در یک مسیر و در یک میزان و همپای یکدیگر امکان رسیدن به اعلی علییّن را دارند.

و می‎فهمید که منزلت زن در خُلق و خوی انسانی اوست نه در زیبائی و زیور، همان‎گونه که منزلت مرد در صفات انسانی اوست نَه در قدرت و جاه و نَه در مال و منال.

مادران و زنان و دختران ایران زمین و مسلمان می‎دانند که همه فخر و بالندگی آنها اسلام عزیز است؛ همه ثروت ماندگارشان فاطمی بودن است؛ همه عزّت و شوکتشان به زهرائی زیستن و سبک زندگی کوثر قرآن را پیش‎رو داشتن است.

فاطمه‎ای که ولادتش را بنام روز زن و روز مادر گرامی می‎دارید، تمام عمر کوتاهش را در بندگی خدای‎متعال سپری کرد و جز ولایت خدا را نپذیرفت و الگوی همه جهان شد و در جایگاه بلند دوّم شخصّیت آفرینش قرار گرفت.

خواهران و مادران مراقب باشیم راه گم نشود؛ مراقب باشیم ملعَبه هوسبازان و شهوترانان قرارمان ندهند؛ مراقب باشیم وجود گران‎قیمت و پربهائی که داریم ارزان فروش نرود. اگر خود را به همه دنیا و تعلّقات آن هم بفروشیم بسیار ارزان‎فروشی کرده‎ایم. قیمت شما بهشت است، به کمتر از آخرت و بهشت معامله نکنیم.

برای همه شما زنان و مادران اصیل استانمان و برای همه بانوان جهان اسلام، مقام بلند انسانی و جایگاه رفیع فاطمی را از خدای بزرگ مسألت دارم.

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال‎وبختیاری
محمدعلی‎نکونام
29 اسفند 95

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۷:۲۰

28 Dec 2019