۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۲۵۸۴۳

افتتاح کانون بسيج ورزشکاران در شهرستان سامان

کانون بسيج ورزشکاران شهرستان سامان افتتاح شد.
افتتاح کانون بسيج ورزشکاران در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، کانون بسيج ورزشکاران اين شهرستان ، با حضور مسئول بسيج ورزشکاران سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) ، فرمانده نيروي انتظامي و رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعهي از مسئولين شهرستان جهانبخشي با هدف افزايش پويايي و آمادگي دفاعي در بين بسيجيان ورزشکار اين شهرستان افتتاح شد.

سرگرد اله وردي ، مسئول بسيج ورزشکاران سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) با اشاره به اهميت وجود اين قشر بسيج گفت: با توجه به نيازهايي که احساس شد و درخواست هاي مکرر جامعه ورزشي شهرستان، در صدد برآمديم تا مقدمات اوليه افتتاح بسيج ورزشکاران را انجام دهيم که به حول و قوه الهي، اين امر محقق شد و شاهد افتتاح کانون بسيج ورزشکاران شهرستان سامان هستيم.

احمد اله وردي بسط و گسترش فرهنگ و تفکر بسيجي در جامعه ورزشي ، ايجاد زمينه هاي ترويج اخلاق و معنويت در جامعه ورزشي و گسترش فرهنگ و مرام پهلواني را از جمله اهداف کانون بسيج فرهنگيان بر شمرد و افزود: از اهداف ديگر تشکيل و افتتاح کانون بسيج ورزشکاران در شهرستان سامان ، جذب، توسعه، سازماندهي، حفظ انسجام بسيجان و ارتقاي بسيج دهها ميليوني و نيز ايجاد انگيزه مشارکت جامعه ورزشي در زمينه هاي علمي، پژوهشي، اجتماعي مي باشد .

وي ادامه داد: از جمله برنامه هاي اين کانون در بسيج ورزشکاران شهرستان سامان مي توان از ايجاد و تشکيل حلقه هاي صالحين و گروههاي تربيتي و نيز فضا سازي فرهنگي مناسب جهت مسابقات و اماکن ورزشي نام برد.

سرگرد اله وردي از اعزام ورزشکاران به اردوهاي راهيان نور ، فرهنگي و تربيتي و نيز افزايش بصيرت افزائي در جامعه ورزشي شهرستان با موضوعات متنوع و همچنين برگزاري جلسات شوراي عالي قشر و نخبگان در راستاي ارتقاء سطح علمي و پژوهشي کانون بسج فرهنگيان ، خبر داد.

اضافه مي شود: بسيجي ورزشکار ساماني ، عباس احمدي به عنوان مسئول کانون بسيج ورزشکاران معرفي شد.

عباس رحيمي ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان، گفت: امروزه بسيجيان بايد در راستاي خنثي کردن توطئه‌هاي دشمنان پيش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمي و آمادگي دفاعي خود هجمه‌هاي دشمنان را ناکام بگذارند.

وي افزود: بسيجي بايد توطئه‌هاي دشمنان را به‌خوبي بشناسد و در راستاي خنثي کردن توطئه‌هاي دشمنان در حوزه جنگ نرم و سخت تلاش و انجام وظيفه کند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان ، ضمن تقدير و تشکر از اداره ورزش و جوانان سامان ، پيشرفت اين اداره را بسيار مطلوب دانست و اظهار کرد: افتتاح اين کانون و توسعه پايگاه‌هاي بسيج موجب يکپارچگي نيروهاي بسيجي مي‌شود.

وي از مسئولان ورزشي و ورزشکاران ساماني خواست تا با حضور فعال و چشمگير خود در کانون بسيج ورزشکاران، به تحقق اهداف بسيج کمک کنند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۴:۱۳

29 Dec 2019