۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۴۵۷۳
امام جمعه شهر سامان:

حضور و مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه ملي کشور است

امام جمعه سامان ابراز کرد:نکته بسيار مهم انتخاب اصلح است و اصلح کسي است که به ارکان و ارزش هاي نظام و جامعه را باور داشته و از سر اعتقاد پايبند به آن باشد.
حضور و مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه ملي کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ,حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه به در روز هاي پاياني ماه شعبان قرار داريم و به ماه هاي رمضان نزديک مي شويم و بايد تمرين اخلاص را داشته باشيم، اظهار داشت: نماز و روزه وقتي قيمت دارد که انگيزه الهي داشته باشد.

ملک پور با بيان اينکه عبادت بايد از سر اخلاص باشد، عنوان کرد: اخلاص يعني اينکه انسان به هيچ کس توجهي نداشته باشد وديدن ويا نديدن برايش اهميتي نداشته باشد.

وي با بيان اينکه تقوا و خويشتن داري نقطه مقابل گناه و نا فرماني است، بيان داشت: اعتماد داشتن به روز حساب توجه و ايمان به معاد تقواي الهي و مراقبه و محاسبه را در پي دارد خودم و شما عزيران را توصيه به رعايت تقواي الهي را داريم.

ملک پور با بيان اينکه در روز ۲۹ ارديبهشت قرار داريم يکي از روز هاي حساس و سرنوشت ساز در نظام ولايي و اسلامي نقش مردم – نقش اساسي و کليدي است و اين نقش گاهي حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن و روز قدس است، بيان داشت: گاهي پاي صندوق هاي راي که اين زيباترين جلوه دموکراسي و مردم سالاري ديني است که به رخ جهانيان کشيده مي شود.

وي عنوان کرد: براي همين انتخابات در فرهنگ و زندگي مردم جايگاه ويژه اي دارد و اعتقاد و اعتماد به مردم عزت و اقتدار ملي مي آورد لذا همواره مورد تاکيد بنيانگذار جمهوري اسلامي و خلف صالح ايشان امام خامنه اي (مدظله العالي) بوده است.

ملک پور بابيان اينکه البته مردم بصير و هميشه در صحنه کشورمان بار ها و بارها اين عظمت و اراده پولادين خود را به نمايش گذاشته اند و حقاً شايسته بهترين توجه و احترام و خدمت خالصانه و صادقانه مديران و مسوولان کشوري هستند، بيان داشت:در دهه چهارم انقلاب هستيم حق دارند که نسبت به معضلات و مشکلات عديده اقتصادي – از معيشت و اشتغال گرفته تا پديده شوم فساد و قاچاق و از اين قبيل مسائل شکايت و گلايه داشته باشند.

وي بيان کرد: از اين که منويات و هشدار ها و تذکرات نجات بخش و حکيمانه مقام معظم رهبري کمتر مورد توجه و عمل قرار مي گيرد سخت معترض و ناراضي باشند، ولي به هر حال آنجا که پاي مصالح و منافع ملي و ارزشها و آرمانهاي نظام و انقلاب به ميان است.

ملک پور با اشاره بر اينکه گلايه ها و مشکلات را کنار مي گذارند و به ميدان مي آيند و اين شور که همراه با شعور همه اقشار است در امروز يعني ۲۹ ارديبهشت گواه بر همين ادعاست ، اذعان داشت: امروز انتخاباتي را رقم مي زنيم که به کوري چشم دشمنان قسم خورده ملت بر مجد وعزت و عظمت کشورمان ايران بيافزايد.

امام جمعه سامان با بيان اينکه کارکرد اصلي اين انتخابات قدرت ملي بالا، تقويت نظام براي خدمت و کار آمدي بيشتر است بيان داشت:
سلامت و امنيت انتخاباتي و تمکين به قانون و نتيجه انتخابات است و تمام شدن راي گيري رقابت ها به رفاقت تبديل شود.

ملک پور با بيان اينکه انتخابات پشتوانه ملي خواهد بود ، تصريح کرد: نکته بسيار مهم انتخاب اصلح است و اصلح کسي است که به ارکان و ارزش هاي نظام و جامعه را باور داشته و از سر اعتقاد پايبند به آن باشد.

وي افزود: اگر راي و انتخاب مردم در انتخابات رياست جمهوري و شورا هاي شهر و روستا با آرمانهاي انقلاب و مردم و با ارکان حاکميت و نظام سازگاري و يا همراهي نداشته باشد , قطعاً به ميزان زاويه اي که دارد جامعه و ملت خسارت مي بيند.

ملک پور با اشاره بر اينکه تاکيد بر انتخاب اصلح است، عنوان کرد:برنده اصلي انتخابات مردم ايران و همه ملتي هستند که با سر افرازي و درايت در انتخابات شرکت کرده اند ، برنده اصلي نظام اسلامي است.

امام جمعه سامان با بيان اينکه حفاظت از راي مردم به عنوان يک امانت و حفظ قانون و جلوگيري از تخلف در انتخابات است ، بيان داشت: پايبندي همه به نتيجه قانوني انتخابات و دوري همگان از دست اندرکاران و حمايان و ناظران از تخلف از قانون است.

ملک پور با اشاره بر اينکه حفظ مساله امنيت کشور در شرايط انتخاب و لزوم حفظ آن است ، تصريح کرد: اميدوارم امروز انتخابات در امنيت و سلامت کامل در کشور با حضور حد اکثري مردم و انتخاب فرد اصلح که اين انتخاب خاري در چشم دشمنان و بد خواهان باشد.

انتهاي پيام /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۹:۵۵

28 Dec 2019