۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۲۵۵۷۳
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد:

ایمن سازی پنج نقطه حادثه خیز جاده ارتباطی فرخشهر به گردنه کت

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد گفت: پنج نقطه پر حادثه در جاده ارتباطی فرخشهر به گردنه کت دراین شهرستان ایمن سازی شد.
ایمن سازی پنج نقطه حادثه خیز جاده ارتباطی فرخشهر به گردنه کت
به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا مالکی اظهار کرد: برای رفع این نقاط پر حادثه ۲۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام گرفته است.
وی افزود: رفع پنج نقطه پرحادثه در دستور کار این اداره بود که با اجرای ۲۰هزار متر مکعب عملیات خاکی شامل بغل بری، کوه بری، خاکبرداری و خاکریزی به منظور ایجاد شانه و ایجاد دید کافی و افزایش ایمنی به انجام رسید.

همچنین وی از ایمن سازی محور شهرکرد – سورشجان در گردنه خلک خبر داد و بیان کرد : این اداره با تعریض ۵ دهانه پل با لوله های فلزی با طول ۴۸ متر و با حجم خاکریزی بیش از ۷۰ هزار متر مکعب نسبت به آشکار سازی و بخشندگی محور مذکور اقدام نمود

همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد با اعلام جدا سازی محور مذکور با نصب نیوجرسی بطول ۱ کیلومتر ادامه داد : این پروژه با هدف ایمنی در تردد وسایل نقلیه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال انجام شده است.

مالکی تصریح کرد : بمنظور بالا بردن آسفالت و جلوگیری از تخریب سطح رویه آسفالت محور شهرکرد به سورشجان اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد اقدام به پخش فوکسیل با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نمود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد در خاتمه وجود جاده های ایمن را یکی ازمهمترین مولفه ها و زیرساخت های توسعه هر استان دانست و گفت: کاهش تلفات و تصادفات جاده ای مستلزم کارشناسی نواقص فنی محورهای ارتباطی و تلاش برای تأمین اعتبار از منابع استانی و ملی است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۸:۱۲

29 Dec 2019