۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۳۳۰۳
در آيين توديع و معارفه/

رئيس جديد آموزش و پرورش لردگان معارفه شد

مراسم معارفه رئيس جديد آموزش و پرورش لردگان با حضو فرج الله اعرابي، معاون آموزشي آموزش و پرورش استان چهار محال و بختياري، کريميرماندار شهرستان و جمعي از مسئولين ادارات و فرهنگيان شهرستان لردگان در سالن دبيرستان دخترانه حضرت زينب (س) برگزر شد.
رئيس جديد آموزش و پرورش لردگان معارفه شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ فرج الله اعرابي معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري در اين آيين گفت: در فرهنگ ديني و اعتقادي ما پست و مقام بيشتر جنبه سوري و ظاهري دارد و آنچه که ارزش واقعي دارد خدمت، انجام مسئوليت و وظيه است و اين يک توفيق الهي است .

وي افزود: جايگاه ها و مسئوليت ها در واقع براي آزاميش و امتحان است، خداوند متعال به واسطه نعمت هايي که به ما داده ما را مورد آزمايش قرار مي دهد.

اعرابي بيان داشت: فعاليت ها و کارکردها زماني ماندگار مي مانند که رنج خدايي به خود بگيرند و وقتي نيست و عمل ما جنبه الهي به خود بگيرد کار ما ماندگار است .

وي به مولفه هاي مديريتي اشاره داشت و گفت: ويژه گي هاي شخصي در کارکرد انجام رسالت، عمل حرفه اي، دانش حرفه اي و تعهد حرفه اي چهار عنصري است که لازمه کار هر مدير توانمند است که بايد مد نظر خود قرار دهد و از اين چهار مولفه، ويژه گي هاي شخصيتي، از مهمترين مولفه هاست که مي تواند اثربخش تر در ديگر مولفه هاي باشد .
اعرابي گفت: هر مديري که خوب بتواند ارتباط برقرار کند و تعامل با جامعه فرهنگي، اهل علم و دانش داشته باشد توفيقات الهي براي او بيشتر مي شود .
 
در پايان اين مراسم از تلاش ها و زحمات عبدالمجيد رييسي، رئيس سابق اداره آموزش و پرورش لردگان تقدير و تشکر و اسدالله بابامير به عنوان رئيس جديد اين اداره معرفي شد.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۵:۵۱

26 Dec 2019